Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grindal
Hola!

Ja sé que hi ha missatges al drpez de grindal, però amb aquelles ruletes que es monten hi ha una llista tan llarga de gent, que és difícil saber per on paren els grindal que arriben a Barcelona.

Algu dels que rondeu per aquí en teniu? No em corren excessiva pressa, si cap al març pugués tenir un inòcul millor que millor. Home, si és abans, tres vegades millor jejeje. És per fer unes provatines amb uns peixets a la facultat. Per si us interesa, us podria fer el canvi per un inòcul d'Anguillula (el "cuc" del vinagre).

Mercès
PD: Si us resulta més còmode, podeu fer-me arribar un mail: amaceda@ub.edu
Precisament el dimecres passat hi va haver tràfic de cucs Big Grin ..... o sigui que efectivament en corren per aquí Wink

Jo en tinc un cultiu mig parat de fa temps però que hi ha cuquets i avui o demà intentaré el revifar-lo
Ei tinc entés que els peixos van bojos per aquests cucs!!!

Si es així jo m'apunto al tràfic de cucs de la AAB!!!!Smile

Els peixos d'aigua salada també els accepten?
Molt rebé! Veus, si ja deia jo que acabaria abans posant un missatge aquí que en el drfish jejeje.

Doncs Jaume, quan la cosa comenci a fer "xup-xup", ja em passaré per la AAB o buscarem un puesto per quedar i em dones una micaWink. Vull provar unes cosetes amb dietes al peixos i potser els utilitzo. Així que més val tenir un cultiu.

Mercès per contestar!
Jaume, aquest dimecres m'aniria bé passar per l'AAB, com tens el tema dels Grindal? Podries passsar-me algns aquest dimecres?
Josep Triginer

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Busco Grindal Soluxn 0 1.813 24-07-2008, 17:45
Último mensaje: Soluxn
  Grindal Pavel 3 3.207 16-04-2008, 18:12
Último mensaje: Pere Sastre
  Busco Grindal, alguien tiene? Ernesto 9 7.391 27-03-2008, 14:48
Último mensaje: Ernesto
  Algú em pot passar una "cepa" de grindal? laubcn 4 3.868 26-01-2007, 00:28
Último mensaje: David
  cucs grindal acuaterra 2 2.384 19-09-2005, 17:04
Último mensaje: acuaterra
  Algú té GRINDAL? Jaume71 4 3.732 28-11-2004, 06:44
Último mensaje: JMª
  Cucs Grindal Jaume71 4 3.322 10-07-2004, 01:30
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)