Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nanochromis parilus
Hola nois, després del desastre final amb les cries de chocolate em quedava el 12l vuit, aixi que he decidit passar lameva parella de Nanochromis parilus al 72l perque em facin petitons i omplir l'acuari d'engreix. De moment els ha encantat la nova casa:

[Imagen: exhibicion1.jpg]

[Imagen: exhibicion2.jpg]

[Imagen: exhibicion3.jpg]
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Molt guapos Marc!!!

I ara els gouramis samurai a pendre pel sac?Sad
Aquí us poso unes quantes fotos més de la femella:

Excavant la nova casa

[Imagen: Exc1.jpg]

Exhibint-se

[Imagen: HP1.jpg]

Una mica de cultura acuariofila, sabem que es una femella pel tamany, coloració y per les aletes. Ademés en el cas delsparilus moltes femelles mostren la papila genital externa (mireu la foto).

[Imagen: Papgenital.jpg]

P.D.: Per al qui li pugui interesar el Nanochromis parilus es un cíclid africà fluvial de reduïda dimensió i molt maco al meu parerBig Grin . Vaya tocho us he fotut
[/COLOR]
[/COLOR]
Mentres van arribant... aquest son del acuari gran aixi que en quan arribin els puc tornar a la casa original.
[/COLOR]
[/COLOR]
bé Marc bé!!!
Una sorpreseta d'avui:

[Imagen: 0802_1.jpg]

[Imagen: 0802_3.jpg]

si a algu li interessa he posat més fotos a la meva web per no omplir massa el missatge.

P.D.: He cambiat les fotos perque no m'agradaven i aquestes d'avui són millors
[/COLOR]
[/COLOR]
Enhorabuena Marc.Confusedmiley2:
La verdad que desconocía éste ciclido, pero son realmente preciosos.
Podrías informar de los requerimientos de la calidad de agua. Comportamiento, aunque imagino que cómo casi todos los ciclidos. Y mínimo de hembras por macho.
Saludos.
PD.
Empiezo a dudar que sea la cámara la culpable de esas fotosBig Grin Big Grin
Para los que desconocías a los protas el parilus es un ciclido africano fluvial que habital aguas acidas i blandas (Ph 6-6,5). Son agresivos con el resto de habitantes del acuario solo en período de reproducción excepto con cíclidos o otros individuos de la misma especie. Las hembras necesitan espacio para poder huir de las constantes persecuciones del macho si no estan preparadas. Les gustan los escondrijo creados por las zonas rocosas i tienen unos habitos excavadores así que pueden desplantarte medio acuario :mad: . Por ciertoon de pequeño tamaño.

Vaya tocho os he pegado.Confusedmiley9:
[/COLOR]
[/COLOR]
impressionant Marc!...molt maques les fotos i els peixos.
Ets un artista!
Gonzalo
suposo que no tens altres peixos a l'aquari que es puguin menjar els petit?. com ho fas?
Gonzalo

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  nanochromis Taeniatus Òscar 7 3.891 03-07-2007, 01:23
Último mensaje: Òscar

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)