Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
competitivitat
uola a tots!!

m'agradaria posar alguna parella de cíclids (kribensis per exemple) al meu acuari. El problema son els habitants que tinc : 1 guppy (que m'agradaria fer-lo criar), 2 mollys, corys, neons, 1 escalar y 1 pangasius. Amb quins dels meus peixos podria ficar algun ciclid?
Hola Laura. Amb quin PH tens aquests peixos?.Mes que rés, per que tinc peixos semblants i m´agradaría saber quin tens
espero que no me apedreeis si os digo que llevo a la tienda a que me analicen el agua. pero para mi cumple pedire que me regalen tests para analizar yo el agua Rolleyes
L'escalar es un cíclid Wink. al marge d'aixo quan et refereixes a una parella de cíclids que vols dir? La família dels cíclids es inmensa desde els agressius i grans cíclids centramericans, passant pels sudamericans, els nans, els dels llacs tanganika i malawi i els fluvials africans, tots ells amb grans diferencies en quant a necessitats, d'espai, companys i aigua. Hauries de centrar-te en quinss peixos vols mantenir, si et refereixes a cíclids nans sudamericans, home tenen necessitats diferents a les dels guppys al marge de ser agressius i segurament els malmetrien la cua.

El pangassius tambe es un peix de massa creixement i t'aconsellaria que el treguessis. Quin acuari tens? Els neons i les corys son perfectes companys per una parella de nans sudamericans i l'esclar també. Per cert l'escalar es molt gragari i es millr mantenirlo en parella o grup, depenent del tamany del acuari es clar.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola Marc, si no m'equivoco l'aquari de la Laura és de 100 litres.

Penso que hauría de decidirse en vivípers o cíclids nans.
uola, ja m'agradaria a mi 100 litres, son 68 litres, i els ciclids en els que m'he centrat són els nannacara anomala. el`pangasius... si algú el vol el regalo, aqui parlo d'ell (esta una mica ..."lisiao")
http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=1471
Em sembla que aixo deia Albert Wink

Marc Martínez escribió:Hauries de centrar-te en quinss peixos vols mantenir, si et refereixes a cíclids nans sudamericans, home tenen necessitats diferents a les dels guppys al marge de ser agressius i segurament els malmetrien la cua.

El pangassius tambe es un peix de massa creixement i t'aconsellaria que el treguessis. Quin acuari tens? Els neons i les corys son perfectes companys per una parella de nans sudamericans i l'esclar també. Per cert l'escalar es molt gregari i es millr mantenirlo en parella o grup, depenent del tamany del acuari es clar.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Potser haguesim acavat avans dien penso lo mateix que tu Marc jajaja

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)