Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lisa sp.
Hola a tots, com tots saveu al local tenim un 300 litres del cual jo en soc el responsable.

Havia pensat de posar 5 exemplars petits de lisa sp. , són els peixos que es veuen al maremàgnum mirant al mar.

------------------------------
Missatge editat per Marc Martínez

He esborrat part del missatge perquè la AAB no fomenta la reunió d'aficionat per a la captura d''escpecies
Desconec si es una especie que es pot capturar sense mort. Crec que ho hauras de comprobar abans de fer res.

De totesz maneres no em sembla un peixx adecuat per un acuari de manglar. o si ho es?
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola Marc, de serho si que ho és de manglar.

He parlat amb l'Àngel i ma dit que per capturalos ho tinc malament ja que la majoria de deltes estàn protejits.
És un peix que creix massa per un 300 litres, a més, a ple estiu ho passarà bastant malament amb la temperatura.

Hi ha peixos més idonis i més interessants per posarWink

Amb un fil i un ham no crec que et costi gaire treure un grapatBig Grin
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Hola Edu, la cosa estava completament pensada, las lisas s'aghafarien de petites i avans del estiu serien lliberades al seu lloc de captura.
I perqué vols montar un aquari només per 4 o 5 mesos....després tindries el mateix problema, quins peixos possaries?? Rolleyes
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)