Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Algú ha vist Rasbora Galaxy a BCN?
Doncs això... algú ha vist les famoses Rasbora Galaxy en alguna tenda de Barcelona?
No es per fer-te la envaja pero jo en tinc una mitja dotzena:p i si les vaig aconseguir aqui pero no les tenien a la venda enchufes que te un amb el presi de la AAB que se les va portar per fer fotos si li preguntes igual te'n pot prtar mes. A veure si tinc temsp d'arreglar el seu acuari i us poso unes fotos.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Unes fotos Jaume:

[Imagen: CelestichtysMargaritatus.jpg]

[Imagen: CelestichtysMargaritatus2.jpg]

[Imagen: CelestichtysMargaritatus3.jpg]

Per cert, pel que he llegit segons el senyor Tyson R. Roberts s'han de dir cientificament Celestichtys marginatus o comunment "Celestial Pearl Danio"com ho traduiran això Danio perlado celestial? apa que tela.... així que lo de Microrasbora sp 'Galaxy' o Rasbora toei res de res. Aquí us penjo l'article científic de la descripció:

The "Celestial Pearl Danio", a new genus and species of colourful minute cyprinid fish from Myanmar

També sembla que la població de peixos inicial del lloc on es va desobrir la especie, uns 70-80 kilometres al nord-est del llac Inle, Myanmar (avanç Birmania), esta fortament afectada per la pressió delaindustria acuariofila per la forta demanda, però afirmen que segurament hi ha més poblacions lluny de l'abast dels pescadors. Mireu l'article de National Geographic:

New Aquarium Fish's Supply Dwindling Just Months After Discovery

Anda que no s'han fet famoses les sres Galxy, ai perdóConfusedmiley3: els Danio perlado celestial en poc temps.
[/COLOR]
[/COLOR]
Ets un celos.... mira que ni contestar.Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[/COLOR]
[/COLOR]
Jejjejeje... He estat de vacances i no les havia vist....

Realment macos aquest micropeixets celestials Big Grin ....

Per posar-hi alguna pega (pura enveja malsana.... ja ho sé) les fotos amb un fons negre estaríen encara més impresionants!

¿còm els has pillat tant quiets? tinc entés que son autèntics vòlids.
A diagonal mar n'hi ha

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  A algú li sobra un o dos melanoides tuberculata a BCN? Admin 2 3.705 20-02-2018, 02:15
Último mensaje: Como Pez En El Agua
  algú m'ajuda a identificar-ho? xaviergiralt 11 9.879 18-10-2012, 00:02
Último mensaje: ismacarv
  algú em supervisa???? laions 5 5.133 18-10-2011, 00:50
Último mensaje: laions
  Algú ho sap??? cristina.c 0 2.032 30-07-2010, 17:13
Último mensaje: cristina.c
  Microrasbora sp. "Galaxy". acuario especifico lauric 1 2.806 06-09-2008, 21:59
Último mensaje: Alberto Maceda
  Algú va veure i gravar el video de Thalassa? Salvador Borràs 4 4.715 02-05-2007, 22:54
Último mensaje: Marcos Flores
  Algú em pot passar una "cepa" de grindal? laubcn 4 4.458 26-01-2007, 00:28
Último mensaje: David
  Algú ha vist el Crossocheilus siamensis bookmark 3 4.067 22-12-2005, 02:34
Último mensaje: Marc Martínez
  Algú té kelamix? bookmark 5 5.095 09-12-2005, 22:03
Último mensaje: Carlos Naise
  Algú té GRINDAL? Jaume71 4 4.421 28-11-2004, 06:44
Último mensaje: JMª

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)