Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PH sense baixar
Bueno, com alguns sabeu el meu ph sempre està bastant alt. El unic que em quedaba per comprobar, era aquesta grava que crec que es la causant de que no baixi mai. Cada 2 setmanes faig camvis de 25l d´osmosis i mai baixa de 7.5.L´he fet la prova del salfuman i " canta por soleares". Espero opinions, Gracies
[Imagen: pp.jpg]
Com tens el KH??
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Demà el faré mirar, perque no tinc medidor de KH.
Ahir vaig mirar el seguent:
PH 7.5
GH 5
NO2 0
NO3 0.5
Home si la prova del salfuman et dona que es calcarea sens dubte es això llàstima que aixo tingui mal arreglo
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Mal arreglo....bueno, desmontar l'aquariBig Grin

Ala, ja tens un cap de setmana entretingutBig Grin Big Grin
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
De moment, demà passaré per la botiga a saludar la noia que em va vendre la grava i donarli les gracies.jajajaja.llastima que l´acuari pessa molt, sino li portaría perque la camvies ella jajajaja.
De totes maneres de moment, passo de desmontar tot el tinglao ara que tans sols té 3 messos.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  baixar nitrits i nitrats Damaris3 2 1.171 29-03-2012, 20:55
Último mensaje: Damaris3
  9 hores sense llum! closkes 18 4.644 11-03-2010, 10:36
Último mensaje: kelele
  Musclo zebra (sense desperdici) Petxinot 9 2.128 14-06-2009, 01:09
Último mensaje: Petxinot
  Filtre sense pressió dcassu 1 1.208 24-07-2006, 11:26
Último mensaje: Josep A.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)