Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remodelació total
Encara que no tinguis osmosi pots comprar l'aigua destilada o a la tenda habitual teva, amb aigua de la aixeta depen de quins parametres tinguis els ramis i apistos no et viuran.
No venen fluos de 30w de la mateixa mida hauries de cambiarte la pantalla o buscar unes plantes tipo anubies que visquin amb poca llum.

David la sorra del desert jo la vaig tenir a un tros del acuari (comprada a tenda) i no era calcarea almenys a mi no e pujava la duresa. Ara no se quina marca era ni quin tipus de sorra pero era aquella blanca tan fina que sembla sorra de platja. Ara la de platja si deu ser calcarea, almenys la d'aqui.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Wolas

Una cosa dels dfluorescents aquests q son la meitat..

Pq funcionessin l'unic q hauria de fer seria cambiar la rectancia per una de 36w i comprar un d'aquests de 36 w??

Lo de l'aigua llavors en comprare a la botiga on vaig sempre, q alla en venen d'aigua preparada..

El preu se m'anira de les mans.. contan q cobro 5 euros per semana, tardare uns cuants mesos Sad Sad

Dew
Wolas

Una altre pregunta.. els filtres de motxilla fan mol soroll

Pq a lo millor me'n compro un..

Salu2
Hola,

Com a filtres al capdavant es troben els exteriors i dintre d'aquets els d'Eheim, son per a tota la vidaConfusedmiley1:

Els de motxila són una molt bona opció si no ens volem gastar tot lo que valen els eheim exteriors. En general no fan gaire soroll.

Aquí venc algunes coses entre elles algún filtre de motxilaConfusedmiley2:
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Wolas

Ho he estat parlant mab els meus apres i diuent q no cambii el filtre Sad

pro una cosa lo de la llum, cambiant la rectancia per una de 36w, ja podria posa run pl de 36w no?

Dew
si, pero ha de ser una reactancia electronica
Woles

He anat a preguntar a una ferreteria i el pl de 36w, em costa 7 euros i pico, pero el q no tenen eés la rectancia electronica :S

Com m'ho monto?

Salu2
ves a un leroy merlin o qualsevol ferreteria amb mes coses....

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  duresa total (GH). Barcelona-Eixample esquerra TRONERA 4 4.001 13-10-2014, 18:04
Último mensaje: ismacarv
  Operació "Reset Total" David Fernández 52 27.678 19-01-2014, 20:36
Último mensaje: Salvador Borràs
  Procés de remodelació d'acuari. kongobulunga 10 6.729 01-10-2008, 10:23
Último mensaje: TopGon
  Con filtro con bacetrias y cambio de sustrato y agua total cuanto hay que esperar ? chevro 0 1.817 28-09-2007, 23:36
Último mensaje: chevro

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)