Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nou aquari: tanganika
Ara ja no sé què fer! :confused:

Sobre treure-les mecànicament, m'hi puc posar aquesta tarda mateix, el que passa és que veient com s'han escampat (en 4 dies han invait l'aquari sencer) em sembla que nomes que em deixi unes poques algues d'aquestes (o el que siguin) en 1 setmana torno a estar igual, no?

I despres del que m'ha comentat el sergi34, buscant amb el google sembla que si que es fa servir això de la eritromicina per les cianobacteries (en cas que el que tinc jo ho siguin)... :confused:

Què hi diueu?

Merci per tot!
jo ja te it el què!!!!

a veure....les cianobacteries són bacteries, i les bacteries es reprodueixen quan tenen un medi amb condicions favorables per a la seva reproducció, per molt que les treguis, sempre tens quedaran i tornaras a comançar de nou, en aquest cas millor tallar en sec i medicar com el Sergio ta dit.
Visto que parece que la ciano genera dudas, os diré que aparece por varias razones, la primera de ellas y la más habitual por exceso de fosfatos (es muy habitual en los acuarios de discos por culpa de la papilla congelada) o por falta de nitrato.

La otra razón por la que suelen salir es por falta de circulación de agua.

Mi consejo es que, los primero que debes hacer, es ver como vas de PO4, puedes agregar No3, si ves que te aparecen en zonas sin circulación aumentar la circualción en esos puntos.

El black out de un par de días o tres suele ser fulminante y finalmente, la eritromicina es una gran solución como último caso.

De todos mdos lo de siempre:

Las algas (y aunque estas no los son las equipararemos) aparecen por algun desequilibrio, si este no se soluciona, vuelven y vuelven. Busca el desequilibrio, erradica el problema de raiz, aunque la medicación debe ser la íltima opción.

Un saludo

ALdo
Carpe Diem.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Documental de Tanganika dboodb 8 7.424 14-06-2011, 00:29
Último mensaje: dboodb
  El meu troç del tanganika baseq2 34 28.974 16-03-2010, 22:07
Último mensaje: BCS
  Reportajes del lago tanganika Edu O. 4 8.745 24-02-2009, 00:03
Último mensaje: Petxinot
  Propostes per a nano aquari de 10L? AlwaysTB 15 13.803 30-01-2009, 17:48
Último mensaje: AlwaysTB
  Novata en proyecto tanganika 300L ISABEL 34 25.826 09-10-2008, 22:28
Último mensaje: ISABEL
  Aquari asiàtic jordicm 6 7.136 22-01-2008, 19:28
Último mensaje: TopGon
  Tanganika, RamonG RamonG 29 25.046 16-10-2007, 18:06
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)