Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubtes....
Bueno después de haverme comra lacuaria de 93 litres, encara tin bastants dubtes, ara mateix ya el tinc sobre un moble nou que havan el tenia al terra, ja actualitzare fotos, després de portar uns 24 dies ciclant-e vaij anar a acuapasión, per cert he de dir que em van atendre molt be y no anaven encolomant coses, com solen fer al jardilan en certa manera cuan vas a comprar els peixos.

El cas es que els valor de l'aigua a la data de 21/04/07 els valors eran aquets:

GH: 23. Em van dir que era recomenat que estigues entre 8-12
PH: 7,9. Valors recomenats, 6,8 o 7,5
KH: 10. Valors recomenats 3-6
No2: 0,25. Valor recomenat 0, el últim es mortal per als peixos el valor de 0,25?

Avui día 29/04/07 el que he fet a sigut primer de tot vuidar la meitat del acuari y posar 4 ampolles daigua destilada de 5 litres cada una i posar unes capsules de biodigest que em van donar tres i em van dir que fes un dia si un dia no fins acavarles y poses la bomba ja, després com que els sets dacuari del jarliland son del mes cutrre que i ja la bomba no marriba a tocar a terra perque el tub no arriba fins adal de tot del forat y me tingut que inventar un invent amb un fil de plastic daquells que van a les oses de pa bimbo perque la bomba o caigui i posar lesponja blanca sota la bomba, de moment aixi maguanta pero el que fare sera posar una pedra i listos, quan acavi el tractament del biodigest perue laigua es posi be, el que fare sera anar a acuapasión una altre vegada y que em mirin laigua..
Hola Ferry, els valors recomanats són correctes.

Hi han acuaris que en tenri els valors bé tarda una setmana en canvi ni han que tarden 2 mesos, cada aquari és un mon a part.

Per lo del filtre et recomano un filtre exterior de veritat, ele EHEIM per exemple pots netejarlo només un cop l'any que et segueix funcionant, encara que no es recomana ser tant porc.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubtes tanganika Enrik 3 2.720 26-01-2017, 18:33
Último mensaje: Enrik
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 8.079 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  Dubtes Procediment Ciano Killer xaviergiralt 7 4.110 28-08-2013, 20:06
Último mensaje: xaviergiralt
  Dubtes ph i Co2 ze474 1 1.953 26-10-2012, 20:25
Último mensaje: Jaume71
  Nou aquari 110 l, dubtes aigua Barcelona Gould 21 11.356 06-11-2011, 21:11
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)