Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pedazo de botias
Hola,

Bueno aquí podéis ver como nos gustaría a mí y a Lochapowa que fueran nuestras botias algún dia:

http://s88.photobucket.com/albums/k183/E...CN1258.flv

Y ya véis que son marchosas, salen mucho de noche:

http://s88.photobucket.com/albums/k183/E...CN1119.flv

Nos podréis decir que no son bonitas Big Grin .

Saludos

Salva
Salva, a quien quieres engañar. Eso es un híbrido de beluga y botia Big Grin Big Grin .
Menudo monstruo.
Saludos
:eek: :eek: a esa botia la están dopando,si para una normal lo minimo es 150 litros esa que necesitara?

Saludos
No es más sabio el que habla demasiado
juega en la NBA? o de machaca de discoteca? Big Grin
Póngame 20!!!Qué? no, no, sin envolver, me las llevo puestas!Big Grin
Maques, maques, a veure si unes que jo sé prenen exemple...Algú sap quina edad té aquesta béstia?
Lochapowa amb paciencia i bons aliments tot arrivara....

Aquestes no deuen menjar cargols de les plantes!!! aquestes es foten els Pomacea bridgesiiBig Grin

Ja saps lochapowa, papilla a base de begetals i ostres i au, que bisquin ajajajajaj

Sense oblidar el dopatje clar....
albertus escribió:Aquestes no deuen menjar cargols de les plantes!!! aquestes es foten els Pomacea bridgesiiBig Grin
Les meves també es foten els Pomacea...Un cop ens vaig posar un ....va durar 1 día pobre béstia....
Pos la veritat es que són molt guapes.

Amb paciencia segur que algun dia les teves seràn així..

Per cert, ara que et pillo per aqui...com va lo del S.formosus?
albertus escribió:Per cert, ara que et pillo per aqui...com va lo del S.formosus?
No sé que es això :mad: .
Pos molt malament, la veritat, no hi ha manera d'aconseguirne una, habia trobat una gent de UK, pero cuan ho teníem tot a punt per fer els trámits, no he pagat res, van deixar de respondre'm els mails :confused: els deu sobrar la pasta o algo així.
Així que em toca esperar a que algún proveïdor en porti algún día...Fa poc vaig estar a punt de comprarne una, pero va resultar ser una jardinii, que p'el q he llegit son les mes agressives, i a més no son tan maques ni de lluny...Si es que sempre he de ser el raro en tot... cagüentóloqsemenea!!!Big Grin
I perdona l'offtopic Salva!!
Osties, ja...les jardini d'australia són molt semblants quan son petites....

Busca alguna granja o no se..... lo que em sembla raro es lo que dius de UK.... no semblen de fiar....

Ja ens mantindras informats noiWink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mis botias nadando a tope. Salvador Borràs 7 6.410 02-11-2014, 11:43
Último mensaje: Salvador Borràs
  Mis botias Salvador Borràs 10 9.791 21-08-2014, 10:44
Último mensaje: oscar13s
  Pedazo goldfish ANB001 3 4.803 09-09-2010, 21:46
Último mensaje: Petxinot
  Mirad que botias... de nuevo!! Salvador Borràs 10 8.816 07-02-2010, 23:10
Último mensaje: Salvador Borràs
  Pedazo tronco quino69 9 7.391 02-11-2008, 04:03
Último mensaje: Petxinot
  Botias NaNa 11 9.323 28-05-2008, 10:23
Último mensaje: TopGon
  Se que te gustan las Botias...... Ernesto 7 9.822 01-05-2008, 00:46
Último mensaje: albertus
  Alguien provo las caridinas multidentatas con botias ? chevro 3 4.743 15-10-2007, 16:21
Último mensaje: Lochapowa
  Esa pedazo de botia! Salvador Borràs 17 13.440 25-09-2007, 14:34
Último mensaje: Lochapowa

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)