Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Una baja!
Me acabo de encontrar a una guppy muerta ..
La pobre estaba preñada (bueno todas lo estaban Rolleyes )
La verdad esque ayer ya la vi que no se movia por el acuario, y se quedaba arriba a la superficie arrinconada... pero no pense que cayera..Sad

También me he dado cuenta de que hay otra que esta muuuuy gorda (también esta preñada) pero la veo más gorda de lo normal.. y bueno a esa lo que le pasa es que hace como dos o tres dias que la veo verticalmente mirando hacia abajo .. yo pensaba que era la postura en que se ponian a parir, pero ahora no lo veo tan claro...

Le pondré unas gotas de toxivec para aver si es algún problema del agua, aun que ya sé que con eso no haré mucha cosa, y hasta el lunes o martes no podré ir a que me miren los valores del agua..

Bueno esa es mi 2a baja (la primera fue una gamba) y espero que la otra guppy se ponga mejor. A ver si alguien puede decirme que le pasa a mi guppy Sad .. gracias :p
Solo las lagrimas dejan ver aquello que el corazon no quiere admitir
También me he dado cuenta de que los peces están un poco oscuros,
menos el guppy amarillo jaja
No se si eso tendrà algo que ver.. aunque la ultima guppy que puse esta nadando la mar de contenta.. espero que no empeore como las otras dos

Hice un cambio de agua el martes, cuando vine de estar fuera unos dias, y el jueves..

Haver si podéis ayudarme >_<
Hola Cris, el dilluns fes un analizi de l'aigua, pot ser l'aigua o pot ser alguna malaltia.

Avans de pensar lo de la malaltia s'ha de descartar lo altre.
no des de comer durante un par de dias, puede que sea un obstruccion intestinal, si fuera asi tendrias que darles algun laxante (evacuol, de venta en farmacias)
ok gràcias.

Làstima que sea demasiado pequeña, sino le pondría aceite por la boca Big Grin
Hola,

Primer de tot:

Quants litres d'aigua tens?

Quins paràmetres d'aigua tens?

Quins companys d'aqueri tenen?

Quants mascles per quantes femeles? Les agobien en excès?

Alguna altra causa d'estres posible? (nens que piquen al vidre, animals....)

Les femelles tenen lloc on descansar dels mascles?

Mengen bé? Cada quant mengen? en sobra menjar?

A banda d'aquesta postura poc habitual... tenen cap simptoma de malaltia? Aletes plegades, opacitat dels musculs, cos tort, aletes rosegades...?

Salutacions

Josep
Josep Escribano escribió:Hola,

Primer de tot:

Quants litres d'aigua tens?

Quins paràmetres d'aigua tens?

Quins companys d'aqueri tenen?

Quants mascles per quantes femeles? Les agobien en excès?

Alguna altra causa d'estres posible? (nens que piquen al vidre, animals....)

Les femelles tenen lloc on descansar dels mascles?

Mengen bé? Cada quant mengen? en sobra menjar?

A banda d'aquesta postura poc habitual... tenen cap simptoma de malaltia? Aletes plegades, opacitat dels musculs, cos tort, aletes rosegades...?

Salutacions

Josep

-Tinc 30l (32 pero amb la grava, tronc, etc es queda en 30)

-Els paràmetres de l'aigua ja he posat que fins avui o demà no les podré mirar (tinc el de ph i em surt blau-verdós, això en teoria són 7,5 de ph)

-Tinc 4 guppys ara mateix 2 famelles i dos mascles.. i la femella que s'ha mort, 2 xiphos 3 gambes, 2 cargols poma, 4 coridoras pigmea i una kuli.

-No hi ha nens a casa meva ni gossos ni ningún animal que pogui perturbar el seu son Rolleyes

-Això de cuan mengen.. fa uns dies estava de viatge així que la meva mare s'encarregaba de posals-hi menjar.. suposo que un o dos cops al dia, jo ara els hi poso 4 cops al dia, i no en sobra res, el poc que cau s'ho menjen les gambes i la kuli.

-En el foro de fotografies pots veure les fotos del meu acuari, i veuràs que si que tenen lloc on amagar-se ^^

-I sobre les malalties.. ara en tinc una altre guppy (la que he nombrat al primer post) que esta prenyada + hydropèsia.. els sintomes que té són aletes desplegades, es queda sempre descansan en alguna fulla o a la grava, i té la panxa massa gran per ser només embaraç...

En fin, els hi donaré pèsols per laxar-los, però com no en volguin menjar... :eek:
Cita:-Tinc 30l (32 pero amb la grava, tronc, etc es queda en 30)

Alguno menos, acuarios tan pequeños son bastante inestables.

Cita:-Els paràmetres de l'aigua ja he posat que fins avui o demà no les podré mirar (tinc el de ph i em surt blau-verdós, això en teoria són 7,5 de ph)

Más que el PH mira NH3, NO2 y NO3, los guppy son bastante sensibles, los dos primeros a 0 y el tercero por debajo de 20 ppm.

Cita:-Tinc 4 guppys ara mateix 2 famelles i dos mascles.. i la femella que s'ha mort, 2 xiphos 3 gambes, 2 cargols poma, 4 coridoras pigmea i una kuli.

Uf... todo eso en 30 litros es una pasada.

Los vivis en un ratio 1/3 macho-hembra, que los machos son muy fogosos y estresan a las hembras.

Debes tener los NO2 y NO3 por las nubes, aligera la carga del acuario con urgencia.

Cita:-No hi ha nens a casa meva ni gossos ni ningún animal que pogui perturbar el seu son

El estrés es una opción, por supuesto, como siempre.

Cita:-Això de cuan mengen.. fa uns dies estava de viatge així que la meva mare s'encarregaba de posals-hi menjar.. suposo que un o dos cops al dia, jo ara els hi poso 4 cops al dia, i no en sobra res, el poc que cau s'ho menjen les gambes i la kuli.

El problema es que "come mulito, caga culito" y tienes el agua viciada.

Cita:-En el foro de fotografies pots veure les fotos del meu acuari, i veuràs que si que tenen lloc on amagar-se ^^

Descarto el estrés, creo que son NO3 a tumba abierta.

Cita:-I sobre les malalties.. ara en tinc una altre guppy (la que he nombrat al primer post) que esta prenyada + hydropèsia.. els sintomes que té són aletes desplegades, es queda sempre descansan en alguna fulla o a la grava, i té la panxa massa gran per ser només embaraç...

Las llamadas enfermedades de los débiles... una infección bacteria por mala calidad de agua. La solución, regala peces de forma urgente.

Cita:En fin, els hi donaré pèsols per laxar-los, però com no en volguin menjar...

Yo no daría de comer a nadie en ese acuario, mucha gente, muchos desechos, poca agua y poca filtración.

Y no mediques, no tienes porque hacerlo.

Agarra la guppy, métela en un tupper de 4/5 litros, métele una cucharada sopera de sal no yodada por cada 20 litros de agua (haz cálculos) y reza para que vaa bien.

Descarta totalmente medicar. Mira si tiene las escamas erizadas, si las tiene... malo.

Suerte y vacía ese acuario.

Un abrazo

Aldo
Carpe Diem.
Yo voto por infección bacteriana derivada de mala calidad del agua, como dice Aldo a mí me parece demasiada gente como para que los parámetros se mantengan estables dentro de un rango saludable.

Primera medida a tomar cambio de agua semanal de unos 5 - 8 litros y esperar que mejoren, si quieres medicar te puedes cargar a las gambas.
Confusedmiley2:
Estoy cambiando el agua cada día.. quite la piedra calcarea que tenía i haver si con eso ago algo.

De todos modos la hydropesia es una enfermedad muy comun en los oviviparos, y más aun en un principiante.. haré lo que pueda para restablecer los valores, y si alguien quiere cuidarme los xiphos, o algun macho guppy... de todos modos la kuli és el pez más sensible de mi acuario y está vivita y coleando, no tinene ningun sintoma de estar mal..

Otra cosa, me estáis hablando de si quiero medicar y yo no he dicho nada de eso..:o
No creo que la solución sea medicar todo el agua, sinò intentar restablecer los valores..siempre y cuando pueda claro..

Ya sabeis si alguien puede/quiere cuidarme algun pez que me lo diga, hasta que pueda tener el acuario grande, o si os lo quereis quedar..

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)