Temas: 4
Likes Given: 0
Registro en: Dec 2006
Bon dia companys/es. necesitaria que algu que en tingues em vengui una miqueta de caulerpa o un altre tipus de macrolaga, ja que tinc els hipocampus i els aniria be tindre un lloc on arraparse que no sigui la roca
gracies
•
Temas: 119
Registro en: Jun 2004
A mi la C. Prolifera em va donar molts bons resultats, així com la racemosa . . . si troves a algú que te'n pugui facilitar . . . de conya!!! S'hi agafen molt be.
Els teus caballets mengen artemia o camarons???
(es que quan jo en vaig tenir, els meus tan sols menjaven camarons vius, l'artemia ni se la miraven, els tenia mal acostumats, je, je, je, je, je . . . .)
Sort amb els nens,
Xavi
•
Temas: 4
Registro en: Dec 2006
Bones a tots companys, bueno de fet jo ja aniria a alguna tenda, el que passa es que soc de palamos i ara estic una miqueta limitat de moviments, fins que no pugui abandonar aquesta cadira que em porta acasi tot arreu jajajaja, per aixo vaig demanar si algu me la podia enviar, si no ja hagues anat jo mateix a buscarla on fos.
Xavi, la meva parella de caballets son Kuda, i de moment els alimento amb artemia congelada fins que aconsegueixi ous de artemia, uns de ells si que el veig menjar prou, l´altre es mes llepafils.
per cert, hi ha diformismes sexuals entre els cavallets de mar, o mes o menys com puc saber quin es el semental i quina l´euga jjejejejejeje?
•