Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Macroalgues
Bon dia companys/es. necesitaria que algu que en tingues em vengui una miqueta de caulerpa o un altre tipus de macrolaga, ja que tinc els hipocampus i els aniria be tindre un lloc on arraparse que no sigui la roca
gracies
Hola,

A mi ja no hem queda gens de caulerpa, el S.unimaculatus de l'ha menjat totaBig Grin

Mira a les tendes, en aguna segur q trobesWink

Com tens montat l'aquari pels Hipocampus? de quina especie son?
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Bones Picard, a tu et conec de todomarino.

Estic amb l'Edu, busca per aquapasión o alguna tenda d'aquestes que tinguin marí a veure si en tenen, segurament te la regalaran, pero si en comprés bastanta te la vandran jajaja.

Probant no hi perds re PicardWink

Per cert posens fotos del teu aquari.
A mi la C. Prolifera em va donar molts bons resultats, així com la racemosa . . . si troves a algú que te'n pugui facilitar . . . de conya!!! S'hi agafen molt be.

Els teus caballets mengen artemia o camarons???

(es que quan jo en vaig tenir, els meus tan sols menjaven camarons vius, l'artemia ni se la miraven, els tenia mal acostumats, je, je, je, je, je . . . .)

Sort amb els nens,

Xavi
Per cert . . . son Kuda, Erectus, Reidi . . . ????

Tinc un "mono" que ni t'ho imagines!!!!

Confusedmiley4:
Bones a tots companys, bueno de fet jo ja aniria a alguna tenda, el que passa es que soc de palamos i ara estic una miqueta limitat de moviments, fins que no pugui abandonar aquesta cadira que em porta acasi tot arreu jajajaja, per aixo vaig demanar si algu me la podia enviar, si no ja hagues anat jo mateix a buscarla on fos.

Xavi, la meva parella de caballets son Kuda, i de moment els alimento amb artemia congelada fins que aconsegueixi ous de artemia, uns de ells si que el veig menjar prou, l´altre es mes llepafils.
per cert, hi ha diformismes sexuals entre els cavallets de mar, o mes o menys com puc saber quin es el semental i quina l´euga jjejejejejeje?
je, je, je . . . el "semental" és el que te una mena de "sac" a la zona abdominal, mentre que la femella no en te. Ho veuràs molt clar si t'hi fixes una mica, ja ho veuràs.

Jo vaig tenir en 200 litres a dues parelles . . . deu ni do quan van començar a criar!!! No paraven!!! Es tot un espectacle, t'ho ben asseguro.

Confusedmiley2:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)