Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
encara queda un foradet per el dolç
Molt bones, com tots saveu em paso al altra acera, al marí, pero deixo un espai per dolç ja que es amb loq eu vai començar en aquest mon, i mai em penso desempallegar de l'aigua dolça jajaja.

L'aquari de 38 litres que tinc ara amb marí el convertiré amb un de dolç només per una parella de P.sumatranus, si l'Edu m'ha engantxat per vanda, i de moment se que faré un filtratge per turva, i de decoracio utilitzaré grava natural, cortesia de GOnzalo, TopGon per els foreros, i algun tronc que tinc per aqui i alguna pedreta petita.

Vostaltres que farieu, posarieu musgo de java recobrint els tronc o ompliriem l'aquari de la planta aquella que hi ha a l'amazonic de la AAb que mai men recordo del seu nom, la que es plumosa i semblant a la cabomba jajjaaja

Vosaltres com decorarieu un aquari per aquests animals?

Havia pensat en l'opció de posar de companys unes gambetes, red cherry o unes Caridines, pero em preocupa el tema de que no mudin bé, a més jo no domino gaire el tems invertebrats acuatics i no se si poden estar en aigues tant àcides com les que necessiten els parosphromenus.
Yo pondría musgo de java, pero si no quieres complicarte ni procuparte de las plantas pon Ceratophyllum demersum Confusedmiley2:
Pozi al final pondré ceratophyllum, que nunca me acuerdo del nombre.
Hombre, ni que el musgo fuese tan delicado, lo único necesario es agua y un poco de luzBig Grin
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Edu suposo que ell es referia a tenirlo que lligar i tal i esperar a que creixés.

Ques es més biotopic per un asiàtic, el cerato o el musgo?

Posarieu gambes, com caridines o red cherry?
Sasntament Big Grin

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)