Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Equipo de Co2
Explico:

Tengo un equipo de Co2 convencional, es decir su bombona de 2 litros, su manoreductor, su válvula antiretorno, su válvula selenoide, bla,bla,bla y su reactor de Co2 externo con sus biobolas.

Lo que ocurre es que cuando llego a casa, no inyecta, entonces me voy a la ruedecita del manoreductor, la abro y vuelve a salir...

Si yo no toco la válvula para nada, ¿como puede ser que se me apague?¿o bien como puede ser que pierda potencia?

He pensado que puede ser porque los tubos que van desde la botella hasta el reactor sean demasiado largos?

Ayuda y opiniones para tan estúpida pregunta compañeros... las algas fuzz empiezan a aparecer, y eso sí me da pánico :mad:

Un saludete

Aldo
Carpe Diem.
Jo crec que el problema ve per la "inèrcia" del sistema a presió: quan tanquem o modifiquem el fuxe de gas al circuit s'acumula una mica de pressió que fa que al començament el sistema bombollegi amb més força.... cal esperar una bona estona i comprovar que el sistema es manté constant, i en cas d'haver de tornar ajustar cal esperar altre cop a que s'estabilitzi el sistema.

El que et pot estar passant és que tinguis la clau de pas del manoreductor massa tancada. Quan has ajustat el fluxe tot va bé, però a la llarga el sistema no té prou força.

Jo de tú obriria més la clau de pas del manoreductor i ajustaría el flux tancant la clau d'agulla. La pressió de sortida será més forta i potser el sistema t'aguanta millor i més estable.

Una fotiqui del reactor?... és que tinc tub de PVC transparent a punt de fer un brico a tal efecte Wink -també m'interessa les mides Big Grin - i cualsevol comentari que pugui millorar-ne el diseny Confusedmiley2:
A tus pies, eres una machine, tiene toda la lógica del mundo.

La verdad es que con gente como vosotros, uno disfruta más del hobby.

Las fotos... bueno no se me dan muy bien, pero te pongo una el finde Big Grin

Un abrazo fiera

Aldo
Carpe Diem.
Y si falla esta teoría pues pensamos otra! Wink

La Ciéncia es lo que tine: planteas una hipótesis y si no cuadra buscas otra Big Grin Big Grin
aldo como tenemos lo de co2, funciona lo que te comento jaume?
A la perfeccion, la verdad es que se me pasó poner que me habia ido de muerte... que desagradecido :p

Asias David y asias Jaume!

Un abrazo

ALdo
Carpe Diem.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Equipo completo de CO2 (Aquili) Marc Cisa 10 7.001 26-07-2012, 13:01
Último mensaje: Marc Cisa
  Equipo de osmosis inversa Juan Ramon 17 9.718 12-10-2011, 22:31
Último mensaje: dboodb
  Donde comprar equipo jomavema 2 2.185 10-04-2011, 18:54
Último mensaje: jomavema
  Equipo de CO2 Pavel 1 2.168 20-04-2008, 18:26
Último mensaje: Marc Martínez
  Equipo de osmosis... donde lo instalo? Jaume Izquierdo 7 4.282 24-10-2005, 13:52
Último mensaje: Aleix Llovet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)