Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nanochromis Taeniatus
Hola a tots!!
Us paso unes fotos dels meus Taeniatus amb els seus alevins... estan xulissims no? jejejje
[Imagen: Imagen017.jpg]

[Imagen: Imagen007.jpg]

[Imagen: Imagen038-1.jpg]

[Imagen: Imagen035-1.jpg]

[Imagen: Imagen024.jpg]
Suposo que els separaras i els hi donaras naupils d'artemia no?Big Grin

Molt macosen serio

Per cert mai te vist per la AAB a tu jajaja a veure si ens pasem un dia i coincidim i m'expliques a veure com ta anat la cria d'aquests animals.
Hola Senyor!!!

Quina alegria saber de tu!!! Felicitats per aquests alevins, son molt macos com tots els nens Big Grin . A veure si ens veiem aviat o et pases un dimecres per la AAB. Per cert, tinc una parella de ramis, a veure que fan.

Fins aviat

Salva
Muy guapos. Wink

Pero... son Nannochromis o Pelvicachromis?

Saludos
Yo diría Ppelvicachromis, muy bonitos por cirto.Confusedmiley2:

A ver cuando vuelves al local Oscar, que se te echa en falta Big Grin
molt xulos Big Grin
Big Grin Big Grin Asias por las afotos.

Yo también creo que son del género Pelvicachromis. De todos modos apostar a lo que auestan Josep y Gonzalo es apostar a ganador.:p Big Grin

Pon más fotos, pleaaaaaaase!

Aldo
Carpe Diem.
ostres tu teniu raó, em vaig equivocar al posar el títol... en que estaria pensant???:p

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mi parejita de taeniatus Salvador Borràs 4 4.250 30-08-2007, 02:10
Último mensaje: Salvador Borràs
  Nanochromis parilus Marc Martínez 12 9.505 11-02-2007, 23:54
Último mensaje: Marc Martínez

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)