Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s'apanyarien sols?
L'Albertus té raó amb el tema estètic (millor no entrem a parlar del moble ocult de'n ANB001). De totes maneres com que estàvem parlant del tema vacances, la cosa estètica no té massa importància.... tot just una petita bronca de la parella abans de sortir de casa i ja està Wink
... el típic "i això ha de quedar aquí al mig? com es vessi una sola gota al terra quan tornem ja estàs treien l'aquari de casa.... esquehotenstotsemprepledetrastosblablabla...." Big Grin Big Grin

Per cert que tinc un brico al cap desde fa temps per fer sensors de nivell molt senzills i jo crec que pressumiblement molt fiables Wink
Jaume71 escribió:Per cert que tinc un brico al cap desde fa temps per fer sensors de nivell molt senzills i jo crec que pressumiblement molt fiables Wink

Mira que eres apañao. Big Grin Big Grin

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)