Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
URGENT! barb fotut
Hola a tots,

Tinc un problema.

Resulta que fa temps vaig treure varis brots de crypto de l'aquari i els vaig posar en un celebret (=xarxa caça-peixos Wink ) penjat d'un costat de l'aquari de manera que em queda un cultiu semi-emergit tot curiós...
El problema es que com queda el marge a pocs cm del nivell d'aigua resulta que avui m'hi fixo i veig a un barb cirera atrapat a dins. Pressuposo que hi haurà passat varis dies mig atrapat entre les plantes i la xarxa. L'he tret hi el pobre va boig... sura cap amunt sense control amb tendencia a un lateral, de manera qeu quan intenta nedar va descrivint una espiral amb una trah¡jectoria errant en plan torpedo. L'he separat a un 20 litres plantat perquè estigui més tranquila...
Còm ho veieu això... se'n sortirà o què? què hauria de fer?
Jo el deixaria totalment a les fosques amb una mica de mejar y resaria

Macagun fecsa (no m`ho puc treure del cap XD)
Pues puede ser vejiga... si es un problema mecánico con ayuno y una buena ca·$&%"da de soluciona, si es bacteriano, pues yo soy partidario de un ajo en el filtro, a mi se me ha demostrado siempre muy eficaz, y si no chuta tira de farmacoteca con un antibacteriano de amplio espectro.

Es posible que que tenga la vejiga llena de aire y no la pueda vaciar...

Un saludo

ALdo
Carpe Diem.
Coooño q de cosas hay q tener en cuenta XD pobrete barbo si fuese mio acababa difunto XD
r.i.p.

Sad Sad Sad
:mad:

Lo siento... pero cuando ya está tan avanzada la enfermedad poco hay que hacer.

Un abrazo fiera

ALdo
Carpe Diem.
Sad ho sento

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Urgent!: Artemia viva, on? David Fernández 6 3.342 28-04-2013, 15:28
Último mensaje: David Fernández
  Ajuda Urgent: Els meus Ramirezzi han posat ous! AlwaysTB 22 9.379 25-02-2009, 12:50
Último mensaje: AlwaysTB
  barb amb dificultats lfv 0 1.424 19-10-2008, 22:53
Último mensaje: lfv
  corydora fotut! lfv 6 3.584 15-12-2007, 02:02
Último mensaje: Jaume71
  recarrega co2, urgent fenix81 1 1.794 15-11-2006, 10:23
Último mensaje: Jaume71
  URGENT!!!!! Silvia 18 7.806 21-06-2005, 11:07
Último mensaje: Lluis Badenas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)