Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Busco Arowana
Sabeu de algu que en tingui? on puc aconseguir?
Gracies! Confusedmiley2:
J.Garner
Quin tipus d'arowana??
La que sigui, mes igual quin tipus el que se es que no em vull gastar molts de calers per que seria la primera que tindria, jo tinc discos pero d'arowanas no hi entenc molt... Per ho que tinc entes son carisisisisimes segons quines. el cas es que no trobo per aqui per girona. Saps de alguna botiga que en tingui a Barcelona? i si es petita tb mes igual. Ja se que creixen molt pero ja disposso d'aquaris.
Gracies!
J.Garner
La més cara,i de fet es impossible d'aconseguir en aquest país, es l'asiàtica Scleropages formosus , l'Osteoglossum bicirrosum i ferrerai son relativament comuns, i la Scleropages jardini, (australiana), molt semblant a l'asiatica i relativament fàcil de trobar, però molt agresiva segons tinc entés. Les africanes suposo no et deuen interessar, no semblen arowanes i son mes petites i de fet n n'he vist mai.
P.D.-Si en trobes d'asiàtiques fesm'ho saber, si et plau, ja fa un parell d'anys que en busco...
una pregunta, aquest bitxo no es fa una mica grandet?... en quin acuari es pot tindre?
Les Osteoglossum poden fer 120cm mentre que les scleropages no acostumen a pasar dels 90. Al web Arofanatics, recomanen per una formosus un acuari de mínim 150 * 60 * 60 cm.
m'interesa qualsevol ja que es per fer un regal i la veritat no hi enten gaire d'Arowanas a la persona que li vull regalar.
De asiatiques ja he trobat pero sapigues que no son gens economiques, com ja deus saber i tambe estan en cites2 (perill d extincio) i si la vols asiatica en concret segurament te la portarien de Malaysia que es on mes es crien en cautivitat pero sapigues q has de esperar el teu turno de compra, i hi tens una centena d'empressaris xinesos que volen 25 cada un per que al lejano oriente hi ha la creença de que porten sort (sera veritat?):confused:
D'aixo, si realment en vols una digam-ho pero pensa que entre pitos i flautes no et baixara de 1200 eur unitat i has de comptar que en el transport poden morir molt faciment...se de gent que ha portat i en te, i per aixo no vull una asiatica de moment . quan reuneixi el valor per comprarla ho fare, de moment vull aprendre amb una de mes "simple":p
Jo vull una de la que sigui mes barateta mes normaleta...Saps on puc comprala?
gracies.
J.Garner
garner13 escribió:i hi tens una centena d'empressaris xinesos que volen 25 cada un per que al lejano oriente hi ha la creença de que porten sort (sera veritat?):confused:

eps, comprem una entre tots i juguem a la primi?????
va fet jo m'apunto!

a veure si ens animem i ho fem! Big Grin
J.Garner
et recordo que drpes borra els missatges que direccioneen a altres webs, llavors es oportu que altres webs tinguin missatges que direccionin a drpeix??? jo personal,ment crec que no...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Busco acuario alberto30 1 2.029 02-04-2018, 10:52
Último mensaje: Doversound
  Compro/busco Kribensis mascle adult. Juanjo 11 7.088 09-06-2014, 22:18
Último mensaje: albertus
  busco planarias. míriam 0 2.334 07-09-2012, 19:36
Último mensaje: míriam
  Busco gravas!!! dboodb 13 7.288 15-05-2011, 03:40
Último mensaje: dboodb
  Busco caracoles manzana dboodb 7 4.070 28-04-2011, 17:34
Último mensaje: dboodb
  Busco loricaridos Victor.M 3 3.103 19-05-2010, 18:12
Último mensaje: Victor.M
  Busco glutaraldehido al 2.5% en Barcelona jnavas 3 2.901 19-02-2010, 17:32
Último mensaje: kongobulunga
  Arowana Silver hector28bcn 5 3.131 01-05-2009, 21:18
Último mensaje: Lochapowa
  Montando gambario. Busco crystal red y musgo. Coreman 2 2.617 20-10-2008, 14:14
Último mensaje: Coreman
  Busco acuarito....;) Ernesto 0 1.561 27-09-2008, 00:03
Último mensaje: Ernesto

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)