Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soc novell em pdeu ajudar.
Hola soc en Pol tinc 6 anys, i els meus pares m'ajuden.
Em podeu dir cada quan tinc que cambiar l'aigua?
Tinc aquari de 80L. Tinc 11 peixos mes aviat petits, i a la botiga em varen dir cada 6 setmanes, pero he llegit cada setmana, vosaltres que penseu?
Gracies a tothom.
Hola sóc el Pol i tinc 6 anys, m'agraden molt els peixos i els meus pares m'han montat un acuari, com que en cara soc una mica menut m'ajuden i espero que vosaltres també. gracies per tot.
Hola Pol,

Benvingut, els canvis d'aigua depenen de molts factors, si els peixos son grossos i menjan molt, de com es el filtre, si tens plantes naturals, etc.

Com a mesura general, jo de tu donaría poc de menjar als peixos tenin en compte que el mes important es que no quedi menjar al fons que el principal problema. Els canvis d'aigua quan mes facis mes net estara el aquari. Podries probar a canviar una garrada de 8 litres cada setmana. Segons quins peixos tinguis pots posar aigua de la aixeta, només l'has de deixar reposar un dia abans a la garrafa.

Ja ens aniràs explicant mes coses del teu aquari Big Grin .

Fins aviat

Salva
Ostres una altra jove promesa com l'Adrià (crec que ja te 7 anyets) Big Grin

Estic totalment d'acord amb el Salva! Wink
tinc 7 plantes
8 guppys
4 basurers
2 colises
2barbs sumatres
2 dalmates
substracte al fons i a sobre terra volcanica marro.
filtre amb 1 capa de ceramica 1 de carbo, 1 de coto y l'espuma.
Els de la botiga insisteixen en que canvii cada 5 setmanes 20 litres d'aigua meitat destilada meitat aixeta.
Hola sóc el Pol i tinc 6 anys, m'agraden molt els peixos i els meus pares m'han montat un acuari, com que en cara soc una mica menut m'ajuden i espero que vosaltres també. gracies per tot.
Hola Pol, escrius molt bé per tenir 6 anys Big Grin.
El carbó del filtre fora, només l'has de posar cuan mediquis els peixos i un cop acabat el tractament. La terra volcánica vigila no sigui massa esmolada pq els "basurers" es poden tallar els bigotis. No facis cas del que et diuen a la botiga, només et volen vendre peixos i productes varis i a més t'han venut peixos que son del tot incompatibles en cuant al tipus d'aigua, o sigui q molt de fiar no es aquesta botiga. Et recomano q abans de comprar cap peix el busquis AQUÍ per tal de veure quins requeriments té, i si es compatible amb els q ja tens.

Salut i benvinguts.
Pues lo primero identrificar los bichos.

Un basurero puede ser desde un pleco o un gryno, los cuales llegan a sus 30 cm o bien otos y corydoras que son mu majetes y muy pacífcos, ideales para un comunitario.

Los sumatranos mejor los devuleves, son peces picacolas, nerviosos y muy puñeteros, te deshilascharán las colas de los guppy con el timepo.

Quita el carbón activo del filtro, ya que es el "filtro químico" del acaurio, a los 15 días se satura y devuleve al acaurio lo que ha retenido, se usa para acabar de retirar medicamerntos por ejemplo, pon más canutillos en su lugar.

Y yo como Salva y Josep, cambiaria cada semana con agua del grifo, deja la osmosis de momento.
El agua evaporada la rellenas con osmosis y luego cambias con agua del grifo, contra más te compliquies la vida peor (yo cambio osmosis, 60 litros cada semana :mad: )

Bienvenidos, es un hobby sencillo, barato cuanbdo está todo en marcha y agradable, pero al principio es un poco lioso.

Aquí estamos para lo que necesitéis.

Mirar, si le ponéis a las colisas unas plantitas flotantes os harán un nidito.

[Imagen: NidoColisa.jpg]

E inetntar identificar el basurero:

Ancystrus, más grande que el de abajo.

[Imagen: CabezadeAncystrus.jpg]

Otocinclus, no deberán medir más de 3-5 cm.

[Imagen: Otocincluscopia.jpg]

Esto es un corydoras, si bien las forma siempre es similar cambia la coloración, esta es una panda.

[Imagen: Corydoraspandavistalateralcopia.jpg]

Un abracete

Aldo
Carpe Diem.
Bienvenido Pol.
Como bien te han dicho los compañeros no te creas todo lo que te dicen los tenderos.
Algunos por inexperiencia y otros por mirar para su negocio no acaban de asesoranos todo lo bien que deberían.
Yo tambien te aconsejo que cambios semanales a lo sumo quincenales, todo depende de la cantidad de comidad que le administreis a los peces. Los barbos cómo bien te ha comentado Aldo son peces que preferiblemente tendrían que estar en un acuario específico o en compañía de peces de su mismo temperamento, por que la verdad que son bastantes guerreros.
Basurilla imagino que se refiere a las cory´s, o así las llaman mis amigos, desconocedores practicamente de la acuariofilia y hasta unifican el nombre de los panaque, ancistrus, hypancistrus, octocinclus, plecostomus... y los llaman ventosas. La verdad que es mucho más fácilBig Grin Big Grin
2 otocincus y 1 panda
El acuario el sabado hará una semana que lo pusimos en marcha, el martes hará una semana que pusimos peces.
Cuando cambio agua?
que cantidad?
toda del grifo?
paso limpiafondos?
esto poniendo liquido para bacterias hasta el decimo dia me dijeron

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  pregunta de novell TRONERA 22 9.167 30-04-2013, 00:48
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)