Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hola a Tothom!!!
Hola Wanda

Una pregunta,

La planta que tens al tronc de la dreta, ha arrelat be?. Quina és? M'agrada com queda en mig del troc.

Gràcies

Rubèn
Graciés a tots pels comentaris. Me n´alegro molt q us agradi, sincerament.
Jeje que grandes, "tronco trapecista"; pues si llega a ser un poco mas largo no me quedan más narices que dejar el acuario al descubierto de por vida o ponerme a serrar en plan bricomaníaBig Grin

Sense paraules Albertus :eek: ; q consti q jo no he dit el nom de la tenda (per cert d´una gran persona i un bon amic). Tenía tetra emperadors q només feien q menjar-se les cries dels nannacara i després encara volíen les dels discus:mad: així que...fora. També tinc corydoras sterbai, pandae i red venezuela.

Diskero por poco tiempo Marcos; tengo la idea metida en la cabeza de montar un africano de m´bunas así q estoy por vender los discos (aunq ya me hayan dicho algunos compis de q me voy a arrepentir).

Bé i per petició d´algú de vosaltres em permeto el luxe de penjar alguna foto:p

Una vegada més graciés pels vostres comentaris.
Fins aviat
Confusedmiley2:
Mascle nannacara anomala i corydora black venezuela (no red venezuela com havía dit).

[Imagen: papi2.jpg]
Anda!!! no m´havia fixat. Surt una caridina a la foto anterior(buscad a WAlly:p ).

La tropa a casa seva:

[Imagen: trupe.jpg]
Aquests son els discus q tinc:
-Una parella reproductora
[Imagen: turquesafondorojo.jpg]
[Imagen: crystalred.jpg]
-La resta
[Imagen: bluediamond.jpg]
[Imagen: bungarayaoredmelonpaloma.jpg]
[Imagen: leopardspottedskin.jpg]
[Imagen: leopardsnakedskin.jpg]

Fins aviat
Hola Ruben!

Quina la de dalt del tronc? És un tros de la hygrophila difformis.
La veritat rubén, va durar poc. No taba arrelada, la vaig ficar pq quedaba bé.

Q vagi bé. Ens veiem, bona nit!!
Gràcies!!

Però està arrelada? o la tens lligada amb fil?

Vull provar d'arrelar plantes als meus trocs i a part d'anubies, microsorum i molsa de java, no havia vist cap com la teva.

Salutacions

Rubèn
Hey Rubén,

La vaig mig col.locar amb la tija i s´aguantaba pq el tronc és contundent i per la ramificació de la part de dalt que donava joc a fer-ho. Peró no és una planta d´arrelar als troncs, és de substrat; la vaig posar provisional però la tia va aguantar un temps.

Si et fixes al de l´esquerra tinc musgo de java i micro, va arrelar-me superbé. Pots fer-ho amb les plantes que dius amb fil de nylon, que s´utilitza per la pesca i quan ja estiguis segur q han arrelat pots treure el fil.

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Hola nuevo por aky alberto30 7 7.241 29-05-2013, 16:55
Último mensaje: Jaume71
  Hola a tothom esarro 9 8.153 28-01-2013, 13:46
Último mensaje: Ricard
  Hola a todos Marand 5 5.107 27-09-2012, 10:25
Último mensaje: lanchone
  Hola, alguien me da algun consejo...¿? J_LAKU 6 6.418 18-12-2010, 07:09
Último mensaje: ANB001
  Hola a tots cristina.c 12 10.250 31-05-2010, 15:51
Último mensaje: cristina.c
  Hola a tots. nikochan 15 11.023 27-04-2010, 09:23
Último mensaje: nikochan
  hola a todos!!!! bacalo 12 9.445 02-04-2010, 16:22
Último mensaje: bacalo
  Oficialment! Hola! baseq2 7 5.947 01-03-2010, 03:12
Último mensaje: ANB001
  Hola a tots, us els presento (fotos) as3s 2 4.069 16-02-2010, 20:20
Último mensaje: as3s
  hola a todos!!! bradock1340 5 5.141 14-08-2009, 10:49
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)