Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Necesito consells/idees dels gurús del forum.....
Bon dia a tots....

Com alguns sabeu, fa 15 dies que vaig fer un reset a l'acuari... ara les plantes comencen a tirar i crec que va sent hora de posar la població definitiva de peixos.....

per suposat hi ha l'equip de neteja, i un bon grup de cardenals, aixó està clar.

l'altra espècie que hi havia d'anar havien de ser arlequins(si, em passo lo del biòtop per allà, que passa???), pero la meva maquineta de discutir, diu que no li agraden, que a ella li agraden els peixets de coloraines, i que perquè no poso guppys :eek: :mad: :mad: aquesta noia no ha entes res d'acuaris de disseny!!!!

llavors, necessito alguna altra espècie, de talla petita a molt petita, amb un "colorido" espectacular i ja posats que no hagi d'anar a l'amazones a pescar-los.

alguna idea? a poder ser amb foto... y si la teniu localitzada a alguna botiga, doncs millor.

jo habia pensat en uns endler, per alló que son guppys i així la faig feliçConfusedmiley2: Big Grin

salutacions i gracies

lluis
Hola Lluis, doncs a mí de peixos petits, m'agraden molt el grupet dels blue-eyes, gairebé tots pseudomugilidae. Son peixets australians de mida petita, amb colors vius i comportament actiu. Mirat aquest link:
http://members.optushome.com.au/chelmon/Melano.htm
Pseudomugil, gran elección Confusedmiley2:

Si no, yo tengo Trigonostigma espei y son espectaculares de verdad.

http://www.bollmoraakvarieklubb.org/arti...tespei.jpg
topgon, pero si son casi iguales a los arlequines...

a ver como le explico yo a mi mujer que aunque parecen iguales son otra especie...

me tomaria por loco!!!!1
Hombre....neones con pseudomugil....simplemente es que no peganBig Grin

De cuanto es el acuario? y un grupo de corys para completar? Las c.pygmaeus suelen hacer unos cardumenes muy majos

Big GrinBig Grin
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
es un 216

ara hi ha 4 crosos y 4 ancystrus, hi aniran 5-6 coris, pero vull esperar que arrelin la hemianthus callitrichoides que tinc tapissant el sustrat.

ja se que segurament superpoblare.... evitem-nos la discusió

va, va mes idees...
Doncs jo que vols que et digui Lluís, si la teva dona té raó, doncs té raó... Els guppies són preciosos i donen molt de color. Que t'has currat molt fer de nou tot l'aquari? Doncs millor encara, així els guppies viuran millor encara...

Realment, són ganes de donar-hi voltes si sempre s'acaba fent el que diuen elles...

Ja ens diràs que hi poses!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Necesito donar Xiphos por super población martalopez 4 4.716 03-05-2017, 04:22
Último mensaje: killerbite
  Necesito ayuda, en mi acuario algo no va jnavas 2 3.496 21-05-2014, 14:25
Último mensaje: jnavas
  Consells per a Tanganika ismacarv 123 95.939 03-10-2013, 00:09
Último mensaje: ismacarv
  necesito consejo alberto30 7 5.643 12-06-2013, 13:32
Último mensaje: k_orta
  soc nou en akest món i necesito madurar xdd Joker 15 10.474 26-09-2011, 16:34
Último mensaje: Joker
  Necesito 10 machotes para cargar el acuario. Ernesto 40 26.401 11-12-2010, 23:58
Último mensaje: kongobulunga
  El meu primer acuari desprès dels de la infància nekolitik 12 9.663 03-07-2010, 04:35
Último mensaje: MIJABA
  Video del "Cortejo" dels apistogramma cacatuoide nekolitik 1 2.719 14-06-2010, 14:11
Último mensaje: MIJABA
  Consells anti algues verdes lfv 14 10.588 09-06-2010, 11:18
Último mensaje: lfv
  Comprar aquari nou, consells? Jakemate 15 13.415 28-05-2010, 20:23
Último mensaje: cristina.c

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)