Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caridina japonica ¿preñada?
Hola amics, us esrcribia per preguntar-vos una coseta, resulta que farà mitg any aproximadament hem vaig comprar cuatre caridines i des d'aleshores han estat ben contentes a l'aquari, ja fa un temps hem vaig fixar que una d'elles no era tant transparent com les altres i a l'ultima sessió fotogràfica hem vaig animar a fer-li una foto per preguntar-vos si sabeu que li passa...

A la zona abdominal, perd la transparencia de les seves companyes i te com una massa gris-beix amb puntets de diferents mides de color blanc. Aquest exemplar també sembla més gran de mida i de complexió (tot i que al principi tenien tots la mateixa mida).

El comprtament també es diferent i es mostra més activa que les altres, movent-se qüasi constantment al llarg de tot el perímetre de l'aquari, fent parades com per menjar.

Us poso la foto, que esta tot lo enfocada que vaig poder, després de perseguirla durant uns 10 minuts... Wink La meva pregunta es si potser esta prenyada :confused: tot i que hem sembla recordar que no es reproduien en captivitat....

[Imagen: 1558509251_51680b82fb.jpg]
TOdo y que no se llega a apreciar bien en la foto tiene toda la pinta de estar ovada.
Si que se pueden reproducir en cautividad pero necesitan el paso de agua salobres para nacer.
Suerte y espero que consigas sacarlas adelante
Pos està igual que les de les fotos que diuen que està prenyada jeje així que suposo que si que ho estarà.

Si vols gambes que et tirin en davant al neixer les red cherry ( Neocaridina denticulata ). Molta gen del foro les cria. Encara que amb els neon no se si tindràs mol èxit, si el tens molt plantat i tal alguna et sobreviurà, però lo millor es montarse un gambari petitó i ben plantadet i mono i a criar gambes jeje.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Caridina Gracilirostris pavon 6 3.628 19-10-2011, 12:23
Último mensaje: MIJABA
  Caridina propinqua Orange VS Neocaridina heteropoda Mandarina Petxinot 17 9.834 18-03-2009, 01:20
Último mensaje: ANB001
  Caridina sp Orange Petxinot 12 5.815 08-03-2009, 19:44
Último mensaje: Petxinot
  Caridina cf breviata Humel Petxinot 7 3.860 08-03-2009, 01:05
Último mensaje: Petxinot
  reproduccion caridina multidentata luigi 0 1.585 23-07-2008, 17:34
Último mensaje: luigi
  Caridina heteropoda red Pere Sastre 2 2.071 05-03-2008, 11:09
Último mensaje: TopGon
  Caridina japonica koko 1 1.818 11-01-2006, 11:29
Último mensaje: Xavi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)