Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
futures corydoras!!
Hola a tothom!
Avui al meu aquari ha passat una cosa que no imaginava. Tant mirar què feien els ancistrus i esperant veure si s'enamoraven, doncs ...
els que s'han animat han estat els corydoras!

Vull donar les gràcies a l'orens que m'ha ajudat a instal·lar tot el que feia falta i a "pescar" uns quants ous dels vidres i de les fulles i ara els tinc separats en un miniaquari. Ja sé que només són c. aeneus, però m'ha fet molta il·lusió estar davant mentre passava tot i ara vull veure si tinc sort i tot va endavant.
He intentat fer unes fotos amb la meva supercàmera però es veu que no són tan súpers ni càmera ni la fotògrafa.

Com que és una cosa que no puc anar explicant perquè la gent et mira raro quan dius que t'has passat un matí de diumenge atabalat rescatant ous de peixos, us ho dic a vosaltres que segur que m'enteneu!Confusedmiley4:
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Hola a tots!

Aquest és el meu primer missatge (a veure si en sé) i "per al.lusions".
Primer vull saludar a tothom, fa temps que us llegeixo i us dono l'enhorabona pel bon ambient i per la tasca que feu.
Spica, de res, només t'he tornat el miniaquari i calentador que em vas deixar quan les meves es van animar.
Ja veieu, ara tenim "sendes" guarderies de corysConfusedmiley4: . Espero que vagin endavant i creixin bé i ràpid, i que algunes d'elles juguin juntes als "cubs Sizoo", si, si, l'Spica en té un i jo un altre, que encara esperen el montatge i el ciclat, a veure si aviat...

Vinga, ciao
Responder
Felicitats per la posta.

Els hi has ficat algún tipus de antifongs?

Orens, benvingut a l'aab i lo que necessitem aquí no es gent que ens llegeixi si no gent que participiConfusedmiley2:

Ens podríes explicar com han anat les teves postes. Amb que has alimentat els primers dies?
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Responder
Doncs sí, he posat una gota de mycopur per prescripció veterinària de l'orens.
Veurem si funciona. Demà en posaré una altra i després creuaré els dits perquè ja faltarà poc per néixer Big Grin

Ara els mirava amb la lupa i... voleu dir que de dins d'un lloc tan petit pot sortir alguna cosa viva????????
Mare meva, quin patiment!
Responder
Bé, intentaré explicar sobre les meves postes.
Són corys Sterbai.
La primera va anar malament, vaig separar els ous, poquets, em van agafar desprevingut, en un salabret que penjava d’una paret del comunitari, amb airejador. Al poc temps ja eren tots blancs i opacs, ...fongs. Però ja em va alegrar, era la primera posta.
Seguidament vaig intentar informar-me una mica, per, com a mínim, fer-ho millor a la propera.
L’Spica em va deixar el miniaquari (6litres crec) i un calentador, com ja he comentat.
A la setmana, em vaig espantar en veure que unes guppies tenien una cosa rara als llavis, i davant meu, al vidre, hi havia tres ouets, va ser evident què els passava a les guppies.
Amb els nervis, un got de plàstic i els dits vaig anar treient-los (els que no es menjaven les guppies i que jo no aixafava) i posant-los al miniaquari (amb aigua del comunitari): enganxes l’ou al dit, fiques el dit al got, tot sempre submergit, i cap al vidre de l’altre aquari. Vaig tirar una gota de Mycopur en una mica d’aigua i amb una xeringa anava ruixant-los conforme els enganxava. Vaig poder treure’n uns vint, dels quals només van nèixer set, els altres... fongs un altre cop, suposo que perque vaig afegir aigua i no vaig tornar a tractar amb l’antifongs. Un va néixer tot estrany, semblava que li haguès quedat l’ou enganxat o un sac vitelí desproporcionat, ni idea, es va morir als dos dies. Un altre es va morir ja més grandet. I van quedar cinc.
L’alimentació: els primers tres o quatre dies Liquifry no.1, después nauplis d’artèmia i anar provant si mengen altres coses, per anar deixant l’artèmia, amb la qual tenia algunes dificultats. Va ser un gran què quan vaig veure que els agradava les pastilles de fons “Sera viformo”, que es desfan ràpidament i deuen fer bona oloreta perque no triguen gaire a apropar-se, (gràcies Jaume71, ens vas dir al Sizoo que donaves pastilles d’aquestes als alevins de kribensis i per això les vaig comprar).
Posava menjar uns tres cops al dia.
Temperatura 27 o 28 graus.
Airejador continuament.
Un minifiltre amb perlon i tapat amb mitja.
Canvis d’aigua diaris amb aigua del comunitari, un 10 % aprox. sifonant restes amb la xeringa.

Spica, si que hi són a dins l’ou, o d’on van sortir aquests?

[Imagen: undialu9.jpg]

Després...

[Imagen: 6diesez2.jpg]

I...

[Imagen: 13diesbw1.jpg]

I van creixent. Ara, amb un més i mig, ja són al comunitari intentant adaptar-se, no hi ha manera de veure-les, o sigui pitjor per fer fotos. I la següent posta encara no ha començat amb l'artèmia.Confusedmiley1:

A veure si he fet bé això de penjar fotos i perdoneu el rotllo.

Chau.
Responder
Per la próxima vegada si afegeixes l'antifongs una estona avans d'agegir els ous el resutat és molt millor. Normalmente el canvi d'aquari per els ous es nefast, sobretot per les coridores que enganches l'ou sobre un vidre que pot estar "brut". A veure si la próxima vegada t'agafa previngut.

Amb quins paràmetres les tens? (als dels guppys o als de les sterbai?Big Grin )

P.D. Té editat el teu post per que es veigesin les fotosConfusedmiley2:
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Responder
Gràcies, Edu, pel consell, la propera vegada intentaré seguir-lo. Per cert, una pregunta, si mentre tinc uns alevins de corys (d’una setmana o així), hi haguès una altra posta i vull seguir el mateix procediment (treure els ous del comunitari), si els posès a l’aquariet amb els alevins, l’antifongs descartat? Pot fer mal als alevins?

Respecte a la teva pregunta dels paràmetres, bé, suposo que no són ideals ni pels uns ni pels altres, GH 10, KH 3, PH 6’8, l’última vegada que ho vaig mirar.

La propera vegada provaré un dels altres links al Imageshack, per veure si em surt això de les fotos, gràcies per arreglar-ho.

Ciao
Responder
Bones!

No se quins principis té el Mycopur, mai l'he utilitzat. Jo vaig una mica a lo antic, blau de metiléBig Grin Amb el blau de metilé en principi no deuries de tenir problemes. De totes maneres lo ideal és tenir l'aquari quant més net millor i un aquari amb alevins no és el lloc ideal.

Si vols "probocar" la posta de les sterbai espera uns dies a que tornin a estar llestes per la posta (pots anar controlant les femelles) i quan vegis que hi ha una baixada de la pressió atmosfèrica els hi fas un canvi d'aigua. Els chocs tèrmics els estimulen per tant procura que la temperatura baixi uns quant graus (jo a l'estiu ficava garrafes de 5 litres a la nevera per poder baixar fins a 4 o 5º de temperatura per a unes C.aneusBig Grin ).

Sort a les pròximes postesConfusedmiley2:
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Responder
Hola a tothom!
Us informo que les meves corys acaben de néixer exactament a les 7 i deu del matí.
Ara tinc l'aquariet ple de minúcies anant amunt i avall!!!!
Ostres, quina il·lusió. No em pensava que anés tan ràpida la cosa, però allà estan.
Responder
Felicitats, Spica! Sí que ha anat ràpid, sí.Confusedmiley4:

Ok, Edu, ja vaig provar això de l'aigua freda de la nevera un cop i no em va resultar, tot i que quan ho van fer sí va coincidir amb un canvi d'aigua normal, vull dir els canvis d'aigua setmanals. I l'última vegada, ni això, va ser quan vaig ficar els alevins d'un mes i mig, al dia següent va ser la posta. Els pares es deurien emocionar en veure els seus fillets.

Spica, vigila que hipnotitzen, que jo no podia deixar de mirar-lesConfusedmiley1:
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Substrat per ancistrus, bottoms i corydoras Astulips 2 1.184 05-09-2017, 00:15
Último mensaje: Astulips
  Criant corydoras sterbai... al filtre extern! David Fernández 9 2.348 30-04-2013, 14:09
Último mensaje: David Fernández
  que corydoras meto? husky 7 2.273 16-09-2010, 22:22
Último mensaje: husky
  Busco Corydoras Economicas TURRINI 4 1.998 26-02-2008, 20:07
Último mensaje: TopGon
  Cardumen de corydoras kelele 6 1.928 19-11-2007, 10:09
Último mensaje: kelele
  Corydoras Sterbay bon preu picara 2 1.414 02-11-2004, 18:29
Último mensaje: picara
  Corydoras Cervinus Edu O. 2 1.610 21-07-2004, 15:52
Último mensaje: Aleix Llovet
  Criant Corydoras sterbai :S:S:S Aleix Llovet 5 1.837 23-03-2004, 01:23
Último mensaje: Francesc V.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}