Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pidasso d'acuario!!! póngame 8 de estos!!
No sé si ja l'heu postejat abans però es impresionant:
http://www.reefkeeping.com/issues/2006-0.../index.php
Confusedmiley3:
:eek: :eek: :eek: :eek:

Tinc clar que si em toqués una primi, em demanaria un d'aquests, això si, amb manteniment inclòs!!!

Hi ha gent amb sort....

Gràcies per l'enllaç

Salutacions

Rubèn
Que feu mirant el meu mari??Big Grin

Anava a possar unes fotos del meu però millor deixarem passar un temps. :p
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Rmp, estic amb tú, hi ha gent amb sort Big Grin

Jo estic montant un de 227 litres i porto gastats més de 1000 euros, clar està que tot sol no l'he pogut pagar.

Dintre d'una estona buscaré un enllàç que fa temps vai veure i tabé es espectacular, però bé, això només ho fa la gent amb pasta, la pregunta estaría, s'el mantenen ells?

Si s'el poden mantenir ells, i tot, que el manteniment d'una bestia així es lo que més costa, olé, si no s'el mantene ells i el manté un tio especialitzat que ve cada dia a la seva mansió a posarli additius....penso que aquesta persona d'aquariòfil en té poc...

Però, si se'l pot pagar...perque no?
Marc, espero que no et faci res que utilitzi aquest post per enseñar aquari que m'han impresionat Wink

Si no ets embla bé digam'ho sisplau.

T'agraïria que posesis més enlaços jeje, que pel que veig t'agrada vuscar coses´a lo vestia Smile

Enga que s'ens caura la bava a tots.

http://reefcentral.com/forums/showthread...did=667312

Aquest es un aquari públic però mai he vist un aquari amb taurons balena: http://fogonazos.blogspot.com/2007/02/en...llena.html
albertus escribió:Marc, espero que no et faci res que utilitzi aquest post per enseñar aquari que m'han impresionat Wink

No home, faltaría més, increïbles els taurons balena, quin tros de peix!!! Confusedmiley2:
Hola,

Pues no está mal el acuario.. y sobretodo el sillón para observarlo... pero con el lio de mantenimiento debe poner perdido el suelo cada dos por tres Big Grin .

Saludos

Salva
Doncs, es preciós però hem sembla una mica exagerat,

1500 litres d'aigua a la setmana... (ja veig que té accions de la companyia d'aigues, jejeje)
moltíssims watts de llum que deuen ser absolutament prohibitius de pagar...

Estic segur que amb el que deu costar de mantenir i de montar, potser li sortiria més a compte comprarse una casa al costat dels arrecifes i anar-los a veure en viu... no creieu?Big GrinBig GrinBig Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mi acuario marino Chelmon'house agalofre 21 19.222 26-10-2017, 10:48
Último mensaje: Carlos Samurai
Big Grin Aportes para nuevo acuario 200l BCS 0 1.860 18-09-2017, 14:03
Último mensaje: BCS
  acuario del mediterraneo legal? camaroncillo 4 4.161 02-02-2017, 18:42
Último mensaje: Carlos Samurai
Thumbs Up Acuario marino de Moiaio (2017) Salvador Borràs 4 4.953 29-01-2017, 14:56
Último mensaje: esarro
  Necesito ayuda con nano acuario Ocean Free 63L Jordimlm 1 2.794 18-06-2015, 00:01
Último mensaje: Jordimlm
  como pasar contenido de un acuario a uno mas grande? arcanito1969 7 5.741 25-02-2015, 13:01
Último mensaje: arcanito1969
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 3.877 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus
  mi acuario gem.b 42 30.796 13-08-2014, 17:45
Último mensaje: gem.b
  montar acuario alberto30 3 3.630 12-08-2014, 00:37
Último mensaje: gem.b
  hola muy buenas , soy nuevl en el foro y quisiera montar un acuario pequeño marino anthony 4 4.733 17-05-2014, 22:17
Último mensaje: manelescalar

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)