Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
..."sin papeles"
El tema de las raciones siempre trae la misma controversia; sin embargo puedo decir sin miedo a equivocarme que hasta los peces de menor tamaño (como los neones) oueden aguantar más de 3 semanas eguidas sin recibir pienso. No digo sin comer porque en el acuario no sólo es comestible lo que nosotros aportamos.

En conclusión diría que el método del "cuánto tardan en comerse el pienso" es inexcato pero práctico e incluso a veces se pasa. por lo tanto la ración más aconsejable es una pizca 2 o 3 veces al día, y subrayo lo de pizca. Otro problema es cuando hay peces muy activos viviendo con otros más estáticos. En ese caso habría que alimentar de otra forma que garantizase que todos comen lo suficiente.
Hola

Doncs trobo que és un tema tant interessant i important, com poc científic.

Teniu raó en que s'ha de posar poc, però si tens, com diu el Gonzalo, espècies molt actives, n'hi ha que no veuen ni cinc.

L'altre tema és al canvi d'habits: per exemple, un crossosheilus ben alimentat, deixa de menjar algues. La relació és directa: més menjar ---> més algues. Menys menjar ---> tots a netejar!!

Jo ara estic disminuint les racions per que veig que tinc peixos que haurien de passar per la corporación dermoestética per fer-se una liposucció. Per altra banda, en tinc que em preocupa si no tenen suficient. I això que combino tres classes de menjar per assegurar-me que arriba a tot arreu.

Porto anys i en canvio encara no he trobat el punt...

Salutacions

Rubèn

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)