Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dubte
Hola. Ahir vaig posar tres corydores que crec que són albines (blanc-rosat) i em pensava que són tranquiles, però els veig una mica histèrics nedant com bojos, xocant amb tothom i amunt i avall . És normal?:confused: També he posat quatre barbs cirera (cireretes en diuen aqui) i aquests els veig més bé. Gràcies per endavant. Confusedmiley2:
Els corydora son realment uns peixos molt atavalats al començament... amb el temps aniràn agafant confiança, no pateixis.

Els cirera son una de les meves debilitats... m'encanten! son molt vistosos, actius i es porten bé amb tothom... no te'n penediràs! Wink Compte però que els mascles marquen territori enfront els altres mascles. En 80 litres com a màxim 2 mascles o s'estaràn tot el dia estomacant-se. No són massa agresius, però no es bó per cap peix estar tot el dia perseguint-se i amagant-se
Gràcies, Jaume. La veritat és que m'atabalen a mi quan els miro i em penso que estan patint, com que xoquen contra tot i tothom,pobres.Els meus pobres guppys estan al.lucinant,crec. Molt xulos aquests cireres, tens raó. Pro no sé si són mascle o femella. Ara miraré si trobo fotos a la web del dr.pez.
Laura
Un tema difícil per mi és el dels materials del filtre. Jo hi tinc una esponja i carbó activat, que és el que hi anava en el kit que em van regalar. Pro crec que això del carbó és només per si posem medicaments,no? Per netejarl'aigua. He llegit que cal posar el perló i/o ceràmica. Què faig? El meu aquari té un mes i mig aprox. Gràcies :o
El carbó en generla només sutilitza en casos puntuals després d'haver medicat o per mantenir l'aigua totalment cristalina. El carbó es té que anar renovant cada cert temps, el teu ja deu estar totalment esgotat i no et servirá de res.

Quin filtre tens?
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
No sé com es diu, anava en un kit. Es un filtre interior, senzillet crec. Hi ha un compartiment per l'escalfador, un on va el material d filtrat i l'altre on hi ha el tub que expulsa l'aigua filtrada
hola de nou. he llegit al fòrum que deieu que no cal posar nitrivec al fer el canvi d'aigua. a mi em van dir que si, al canviar l'aigua què faig? una cosa, cada quan faig el canvi parcial d'aigua? cada setmana? no estic mai a 0 de nitrits, sempre em surt una mica.
gràcies. laura

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubte olga 4 2.758 05-01-2014, 02:21
Último mensaje: olga
  dubte adaptació cacatuoides Damaris3 1 1.763 14-04-2012, 23:03
Último mensaje: Miquel70
  Dubte amb Pinyes de vern pavon 4 2.922 23-08-2011, 14:50
Último mensaje: pavon
  Coreman, dubte escalars Damaris3 3 2.884 15-03-2009, 20:23
Último mensaje: Coreman
  dubte sobre plantes lfv 2 2.321 08-05-2008, 17:10
Último mensaje: lfv
  Dubte Spica 10 5.174 05-11-2007, 01:02
Último mensaje: Edu O.
  dubte cria de guppys Lauris 5 3.638 26-09-2007, 20:13
Último mensaje: Marcos Flores
  Dubte! laubcn 13 6.568 10-02-2007, 02:39
Último mensaje: albertus
  Dubte sobre la duresa Praslin 2 2.515 15-02-2006, 17:26
Último mensaje: Josep Triginer

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)