Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamba amb sorpresa.
Albertus, en cap moment he fet cap al·lusió directa a tu, qui ho cregui convenient que se senti al·ludit. Big Grin

Hi ha especies de Macrobrachium que necesiten aigües salabrosses o inclòs salades per desembolupar-se, però no pas totes. Wink

"Macrobrachiums" de petita talla (espècies, no exemplars només) poden conviure perfectament amb neons Wink

Salut
Doncs no Albertus, no van ni arribar a larves, va cambiar l'exoesquelet i va deixar els ous al vell. Tot i així, m'apunto la idea del Josep per al proper cop, suposo que amb petit cub de 15 o 20 L per a les larves, n'hi aurà prou.

Salut!
I tant, i fins i tot menys. Jo ho vaig fer un estiu a una peixera de bola plena de molsa de Java. Wink

Salutacions.
Ostres pos les que yo tenia petites que et vai ensenyar, una estava fotuda pero l'altre....la vai haver de treure perque tenia neons de petit tamañ.

A vere si un dia m'animo amb les gambesi em poso una d'aquelles gegents jejeje

Baja kongobulunga, un altre cop sera... Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Identificar gamba??? pavon 15 10.472 22-04-2011, 22:05
Último mensaje: pavon
  Sorpresa ANB001 22 17.258 03-06-2009, 17:18
Último mensaje: ANB001
  Alevins per sorpresa. kongobulunga 1 2.737 10-10-2008, 17:52
Último mensaje: Marc Martínez
  La super gamba TopGon 6 5.912 06-05-2008, 22:52
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)