Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bettas
hola a tots un altre cop, veient que els peixos que em varen regalar tenien poques posibilitats per estar en condicion al meu acuari actual d´aqui un temps , m´ha sorgit la posibilitat de cambiarlos per un betta Splendens mascle.

m´he informat una miqueta sobre aquests peixos, que sempre habia vist en petites peixeres sense filtre ni res a varies botigues, llevat d´una on els tenien junts amb els altres, pero no entre ells (crec que les raons son obvies). a mes, per internet he descobert que hi han mes tipus i colors dels que m´imaginava, que si un "halfmoon", un "plakat", un no se que... deu ni do de tota la informacio que he trobat.

ara m´agradaria que algu que entengui de bettes, m´informes una mica sobre aquets peixos i les seves clasificacions, els temes tecnics ja m´els he estudiat, com la qualitat de l´aigua, alimentació recomanada i altres, pero sobre que es un "halfmoon", un "marble" o un "butterfly", si es un color solid o no, els "dragon" i tot aixo, vaig molt perdut, i buscant per internet trobo informació fragmentaria o massa precisa d´un sol aspecte, i m´agradaria una vista en conjunt facil de païr... jejeje

gracies a tots.
be, al final vaig poder adquirir el betta mascle, aqui os deixo unes fotografies del peix, de la urna a on encara surten a l´extrem esquerra els puntius semifasciolatus "schubert" y el regal que me trobat avui al donar-li l´esmorçar al betta...

[Imagen: elmeubetta.jpg]

aqui esta el peix...

[Imagen: bettera.jpg]

aqui la peixera y per ultim el regal que m´he trobat....Smile

[Imagen: elniu.jpg]

espero que us agradin y tambe els vostres comentaris... adeu
Té bona pinta el bettaWink pero a l'aquari jo li taparia el fons amb una cartulina o alguna cosa per que no es veies el filtre i la paret.

Sobre les varietats no et puc ajudar peró tampoc et preocupis gaire, al final cadascu fica el nom que li dona la gana per fer el seu peix lo més atractiu posible...
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
hola, t´he fet cas i he posat una cartulina negre al darrere del acuari, pero al final la he tret per que el betta es pasava tota la estona barallant-se amb el seu reflexe, y no paraba ni quant l´hi donava artemia o larva vermella....:mad:

mira com estava tota la estona... jejeje

[Imagen: exibicio.jpg]

fins ara

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Bettas pmk red dragon Victorsan 2 3.346 05-12-2016, 15:07
Último mensaje: Masseytruth
  Bettas francesc 1 2.801 25-05-2015, 15:23
Último mensaje: Carlos Samurai
  Bettas recuperats ismacarv 8 6.309 14-02-2014, 14:58
Último mensaje: ismacarv
  Alevins de Bettas Carlos Samurai 4 4.488 11-12-2013, 16:38
Último mensaje: Carlos Samurai
  Conferencia de Bettas? k_orta 3 3.773 09-07-2013, 21:35
Último mensaje: tofol
  Web identificar bettas Salvajes lanchone 3 4.295 01-10-2012, 22:18
Último mensaje: pavon
  Pregunta sobre Bettas Tailandeses. Kirinor 8 7.289 06-10-2011, 13:10
Último mensaje: Kirinor
  Vendo Bettas cola de velo cristina.c 0 2.205 06-08-2010, 10:44
Último mensaje: cristina.c
  Per als que us agradin el Bettas. Xavi 5 5.109 30-09-2005, 22:59
Último mensaje: Xavi
  bettas winzip 17 12.493 19-09-2005, 20:26
Último mensaje: Silvia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)