Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
¿Funciona mi calentador?
A mi tampoc en dóna massa bon rotllo això de tenir cables dintre de l’aigua i en particular el termostat, però el tinc al menjador com part de la decoració (no hem mateu ;-)), i normalment casa meva està entre els 20 i els 22º si estic i tinc la calefacció engegada, però ara visc a Cerdanyola i això a vegades sembla la Sibèria, baixa més.
Ara la temperatura ja ha pujat, torna a tenir els colorets al 25-26º.
Aquesta setmana compraré un termòmetre normal.

Salutacions.
Joplins escribió:... però el tinc al menjador com part de la decoració (no hem mateu ;-))

Home! no et pensis que som tan raros! Big Grin la majoría tenim al menys un aquari decoratiu!
una altra cosa és que com comencis a picar-te amb el tema vas acumulant aquaris a tots els racons possibles i comencis a tenir aquaris "experimentals" menys decoratius del que les nostres parelles voldrien Confusedmiley18:
Si tens raó Jaume, ahir ja vaig estar a punt de comprar un altre, però em vaig resistir fins que no comenci a tenir peixets a aquest.
Per cert, acabo de posar un termometre normal, dels de tota la vida.
Un dia d'aquest us aniré a visitar per veure "lo raros" que sou :-)

Salutacions.
Hola! Doncs encara que aquest tema ja està mort, només volia dir que ja he descobert el problema que tenen aquests termostatos. On posa mínim realment és màxim i al contrari, per això quan jo volia augmentar la temperatura i ho posava al màxim no escalfava l'aigua.
Salutacions.
90 l (1 Globus, 1 Tigre naranja, 2 barbos cereza, 6 neones, 3 Mollys balón, 4 guppys machos, 3 guppys hembras).
Doncs vaja tela ....
¡ Qué Heavy!.

Dinos que marca es para no comprarlos, aunque yo sólo trabajo con Jaeger.
Es un Protherm 50 W (Hydor).
90 l (1 Globus, 1 Tigre naranja, 2 barbos cereza, 6 neones, 3 Mollys balón, 4 guppys machos, 3 guppys hembras).

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  calentador sin utilizar husky 16 7.350 21-01-2011, 01:21
Último mensaje: Petxinot

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)