Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Posta D?ancistrus, i ara que??????

Doncs aixó, aquest matí m'he trobat una posta al tronc de l'aquari.Confusedmiley17:

Ja sabia jo que la femella en tenia ganes!!! Wink

Ara bé, el mascle está fent de "papuchi", protegint y ventant els ous, però estan al comunitari, algún consell per poder tirar endavant la posta o ho veieu complicat?

Suposant que la cosa prosperés, quants dies triguen en neixer les cries?, amb que alimento si neixen? bé, tot el que se us acudeixi.... Wink

Salutacions

Lluís

A veure si quan torno de la feina encara hi son.....Edited by: Lluis Badenas
Felicitats lluis!
Aquest dimecres podem parlar! de moment et deixo amb aquest link!

Sort! ja ens explicaras!

Reproducción ancistrusEdited by: Aleix Llovet

Gracies Aleix,

El link que m'has passat ja l'havia llegit...

Bé, demà comentem a veure com segueixen....

Estic patint que no us ho podeu ni imaginar!!!!

Salutacions

Lluís

en principi no pateixis... tens 2 opcions separar-la o no separar-la... si la separes pots esperar que eclosionin a l'aquari y despres els hi robes les cries mentre reabsorbeixen el sac viteli, o sino esperes i mires l'aquari... ells sols s'ho monten... augmenta la dosis de pastilles (et recomano sera viformo) spirulina i tal... i tirales a prop del lloc on estan.

Inga ja ens diras algo!

Bé, han anat passant els dies....

Els ous van eclosionar la nit del divendres al dissabte passat, i el pare va seguir fent de "cangur" a la perfecció.

Primer es veien tots els punts grocs(sacs vitelins), que van anar desapareixent, jo vaig creure que el meu escalar s'estava posant les botes....Wink

Però aquest cap de setmana.... han començat a sortir tot de cuetes negres del "forat" on van posar els ous i n'hi ha una pila!!!Confusedmiley4:

Aveure quants tiren endavant, ja us explicaré....

La llástima es que no puc posar fotos... la cámara que tinc es molt "cutre"[Imagen: smiley19.gif]

Apa, ens veiem!!!

Salutacions

LluísEdited by: Lluis Badenas

Felicitats!!!

En general si els escalars no són massa grans no es menjaràn als alevins. Xo com tinguin un bon tamany.... Wink
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Adopción siamese-flying-fox, gyrinocheilus, ancistrus Borja 3 4.807 29-04-2018, 18:01
Último mensaje: Santiago Ortiz
Photo Adopción siamese-flying-fox,gyrinocheilus, ancistrus Borja 2 4.563 21-02-2018, 09:58
Último mensaje: Borja
  Substrat per ancistrus, bottoms i corydoras Astulips 2 3.274 05-09-2017, 00:15
Último mensaje: Astulips
  Posta Kribensis ze474 2 3.335 31-01-2015, 10:37
Último mensaje: manutremo
  Cries d'ancistrus xaviergiralt 10 9.563 13-12-2014, 22:58
Último mensaje: lampibcn
  Ancistrus per Malawis oscar13s 15 13.740 05-09-2014, 19:25
Último mensaje: oscar13s
  3a posta xaviergiralt 24 16.509 21-01-2014, 19:45
Último mensaje: Salvador Borràs
  2a posta xaviergiralt 24 17.630 19-12-2013, 22:33
Último mensaje: xaviergiralt
  Posta agassizii xaviergiralt 15 12.349 26-10-2013, 16:57
Último mensaje: TRONERA
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 8.028 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)