Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Que fer amb els alevins?
Hola,

com ja sabreu m'han criat els Pulcher que tinc al tanganika. Ja han fet dues postes, de la primera han quedat 7 peques, i de l'altre tinc uns 30 "renacuajos" que ja veurem com tiren... I al vidre hi ha més ous.. no se si serà una tercera posta o restes de la segona, pero miedo me da!

Total... la pregunta és obvia, que en faig dels peques? Deixar-los al mateix aquari no em fa res.. pero no puc afegir-hi 10 o 15 peixos mes, que ja esta prou ple... A part, si aquesta parella es lia a criar cada poc... en res tindre 100 peixos dins l'aquari!

Aixi que... regalar-los es una opció, però algú els voldrà? A les botigues que en faran? M'els agafaran gratis i els vendran ells? Fa una mica de rabia aixo...

Be... ja em direu! Smile
Hola Màrius, sempre pots posar un anunci a l'àrea corresponent d'aquest fòrum, i sobre les botigues, doncs algunes t'els poden canviar per menjar o algo així. Confusedmiley2:
Y otras no te los cogerán ni gratis. Es un problema. En todo caso en tu tienda de confianza puede que te los pillen como favor. También, dependiendo de tu nivel de escrúpulos (que no digo que sea ni alto ni bajo Confusedmiley2: ) puedes contactar con alguien que tenga peces depredadores y el resto te puedes imaginar.
La solución son los peces ictiófagos..... verles en escena no deja de ser el traslado de un trozo de la naturaleza a casa.

Yo crió peces del género Nothobranchius y me cansé de ofrecer alevines. Que hacer con los alevines que han quedado pequeños, tienen defectos, etc..... Solución: tener un buen depredadorque dé buena cuenta de ellos. No podemos sobrepoblar nuestros acuarios para que al final el medio reviente por exceso de población.....
En casos desesperados siempre está Ernesto y sus bichos.
Yo es que vivo lejos.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Parella Cobaltos amb Alevins oscar13s 14 9.516 13-01-2015, 19:39
Último mensaje: oscar13s
  Parella Altiespinosa amb Alevins oscar13s 7 5.510 03-11-2014, 00:37
Último mensaje: oscar13s
  Alevins de Bettas Carlos Samurai 4 3.780 11-12-2013, 16:38
Último mensaje: Carlos Samurai
  Alevins amb les plantes? Ricard 26 14.844 19-02-2013, 17:52
Último mensaje: Ricard
  Alevins per sorpresa. kongobulunga 1 2.306 10-10-2008, 17:52
Último mensaje: Marc Martínez
  Agassizi amb alevins Marc Martínez 8 5.983 18-04-2005, 01:43
Último mensaje: Edu O.
  Alevins al local de l’aab :) Aleix Llovet 1 2.392 13-05-2004, 00:43
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)