Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Són valentes les red cherry!
Ostres! fa dues setmanaes estava trastejant el gambari i em van quedar 4 o 5 cherries separades; com que el tinc molt sobrepoblat vaig pensar... cap al comunitari! avui toca marisc fresc!. En caure a l'aigua es van dispersar inmediatament amb el clásic cop de cua zigzaguejant. La única que vca pillar d'entrada va ser una desafortunada que casualment va anr-se a ficar, literalment, contra la cara de la femella de kribensis.

Al coimunitari hi tin cuna parella de kribensis grandots, una parella de guramis perla, tres femelles de cacatuoides, un bon cardum d'arlequins y per sota tinc 8 kuhliis y 5 o 6 corys. Si a més tenim en compte que passen mooolta gana, el més lògic era no confiar pas massa en que les gambes duressin gaire.

Doncs avui mateix n'acabo de veure dues nedant a la superfície entre les fulles flotants de la vallisneria... això sí que és supervivència!!! :eek:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Red cherry, endlers y guppis sortiruiz 4 2.380 14-01-2011, 01:56
Último mensaje: sortiruiz
  Red Cherry Cravich 1 1.578 10-07-2009, 22:11
Último mensaje: Marc Martínez
  Babaulti con Red Cherry hector28bcn 18 6.951 21-06-2009, 11:58
Último mensaje: hector28bcn
  red cherry, por fin!! sergi34 4 2.627 22-05-2007, 23:09
Último mensaje: Tears of Guppys

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)