Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Presentació i ajuda
Bones a tots, es la 1er avegada que participo en aquest forum i espero que sigui per molt de tempsBig Grin ; necesito consell, el tema es el següent, actualment tinc un acuari de 200 litres d'aigua dolça, un dels seus habitants es un plecostomus que em van "colar" fa uns anys a la botiga quan jo era un principiant que començava amb un acuari petit ,no en tenia ni idea i no em van dir res del tamany que podia arribar a agafar l'animal, amb el temps va pasar de medir menys d'un dit als 20 cm que fa actualment, fa 1 any l'acuari de 200 no li anava pas malament però cada cop se li queda més petit i jo no em puc fer càrrec de muntar una instalació mes gran, no el vull abandonar a l'intemperie i no ser que fer, la pregunta es boja, però a l'aquarium de bcn accepten peixos de particulars? o sabeu d'algú que busqui un pleco pero per tenir-lo en un bon acuari? actualment el tanc se li está quedant petit, sense voler a la mínima que es mou arrenca plantes, etc etc...em podrieu donar alguna idea?
Hola,

Benvingut! Espero que et trobis agust aquí! Wink

Bé, per regla general no accepten res als aquariums públics, no obstant pots provar sort. Si a l'Aquàrium no te l'agafen pots provar al cosmocaixa o a Botigues de Barcelona.

Una cosa molt mportant es que no es pot abandonar els peixos als rius. En el millor dels casos moren i no provoquen problemes. No obstant, algunes especie spoden adaptarse i multiplicarse. Gracies a Déu, no totes provoquen plagues que desplacen fauna autoctona.

A més hi ha un altre perill, que es que puguin trasmetre malalties que ells no pateixen a peixos autoctons.

Se que has dit que no volies abandonar-lo, no obstant, millor fer pedagogia per tal que tothom que pugui llegir este missatge pugue entendre la perillositat.

Salutacions
Cherax escribió:Hola,

Benvingut! Espero que et trobis agust aquí! Wink

Bé, per regla general no accepten res als aquariums públics, no obstant pots provar sort. Si a l'Aquàrium no te l'agafen pots provar al cosmocaixa o a Botigues de Barcelona.

Una cosa molt mportant es que no es pot abandonar els peixos als rius. En el millor dels casos moren i no provoquen problemes. No obstant, algunes especie spoden adaptarse i multiplicarse. Gracies a Déu, no totes provoquen plagues que desplacen fauna autoctona.

A més hi ha un altre perill, que es que puguin trasmetre malalties que ells no pateixen a peixos autoctons.

Se que has dit que no volies abandonar-lo, no obstant, millor fer pedagogia per tal que tothom que pugui llegir este missatge pugue entendre la perillositat.

Salutacions

No no, abandonar-lo ni de conya, quan deia lo de deixar-lo a la intemperie ho deia perque seria l'ultim recurs i per mi no es valid, ja que jo em vull quedar tranquil que l'animal quedi en bones mans i que se que tindrá un espai apropiat i estará bé, que em preocupa el seu benestar vaja XD, així al cosmocaixa n'agafen?
Teoricament no, pero pots provar.

Ja ens diràs com acaba la història! Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ull amb demanar ajuda per vacances... Olivier 2 2.051 19-10-2013, 01:12
Último mensaje: Miquel70
  Ajuda per identificar ¿malaltia? ismacarv 7 4.502 03-10-2013, 22:08
Último mensaje: ismacarv
  Necessitem ajuda :) Segon A 3 2.674 11-12-2012, 00:00
Último mensaje: pavon
  algú m'ajuda a identificar-ho? xaviergiralt 11 7.057 18-10-2012, 00:02
Último mensaje: ismacarv
  Ajuda morts peixos Gould 2 2.383 11-12-2011, 23:29
Último mensaje: pavon
  Ajuda: escalars en peu de guerra ! paleatus 3 2.514 06-07-2011, 01:20
Último mensaje: paleatus
  Presentació Danut 10 4.633 17-01-2011, 16:55
Último mensaje: Jaume71
  Ajuda "Tiburones Malayos" Akuari 9 5.249 11-07-2010, 20:51
Último mensaje: Ernesto
  Ajuda per començar un aquari Enric V 11 6.541 08-01-2010, 17:44
Último mensaje: ANB001
  Ajuda Urgent: Els meus Ramirezzi han posat ous! AlwaysTB 22 9.359 25-02-2009, 12:50
Último mensaje: AlwaysTB

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)