Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plantas amazonicas

Hola,

voldria fer un amazonic estricte, i m'agradaria que em puguessiu aconsejar pel que fa referencia a les plantes.

Gracies!!! Confusedmiley4:

Hola si tens temps i ganes de mirar...

Vés a www.tropica.dk. i pots començar a mirar fitxes...

Per altra banda et poso algunes de les més conegudes per zones...

Zona baixa:

Echinododorus tenellus, Echinodorus quadricostatus "magdalensis"

Zona Mitja: Echinodorus parviflorus, Echinodorus osiris etc...

Zona Alta: Echinodorus amazonica, Echinodorus bleheri, Echinodorus Ocelot, Hetheranthera zosterifolia, Ludwidja inclinata

Flotants: Salvinia natans, Limnobium laevigatum

Zona palustre: Limnophlia sessiflora y moltes més...

Fer un amazonic estricte es algo relatiu... lo que normalment s'estila es que sigui de sudamerica... y probablement tinguem plantes que no estan juntes en mils de Km. També cal recordar que un amazonic esctricte no tindria pràcticament cap planta, tindria aigua marro, y un ph de 4,5... aixi que seria amazonic "estricte" jeje

Salutacions!!

Juassssss....

Pos... me lo he tao mirando mirando... y casi que me quedo con el comunitario to bien plantao y verde... Big Grin

Gracias igualmente!!!! Confusedmiley1:

Hola Rafael,

En ese caso, cuando vengas a por los cacatuoides te regalo una bolsa de hygrophyla polisperma, que no es muy amazónica, pero va de fábulas para controlar los NO3. Ami me crece entre 10 y 20 cm por semana, dependiendo de la época del año... Es decir, que cada 2-3 semanas saco aproximadamente una bolsa entera (de esas de la compra del Carrefour...) y la tiro a la basura...

Por cierto: como ves Winkya he vuelto de mis vacaciones. Ahora las continúo en casa hasta la 2ª semana de agosto, así que puedes venir (casi) cuando quieras a por los cacatuoides... Ya me dirás cuándo te va bien...

Un saludo,

David.
Hombre no te espantes que es muy sencillo!! un dia que vengas a la AAB hacemos una lista con las más tipicas!

Un saludo!
Por lo q he visto en el post de tu acuario tienes un buen equipo asi q aprovechalo y currate un acuario paisajista de biotopo, eso si, no olvides el CO2
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ayuda en identificar 3 plantas k_orta 13 7.348 04-05-2013, 13:27
Último mensaje: Marcos Flores
  Plantas flotantes cristian bloeck 2 2.315 30-06-2012, 22:08
Último mensaje: cristian bloeck
  Plantas tapizantes! dboodb 14 5.890 30-08-2011, 22:45
Último mensaje: albertus
  Desmonto y regalo animales y plantas... Venezzo 23 12.036 17-09-2010, 20:52
Último mensaje: Jaume71
  Ayuda con el abono de plantas dcassu 14 6.603 26-05-2007, 12:11
Último mensaje: Tears of Guppys
  Plantas naturales dcassu 12 6.121 20-05-2007, 23:35
Último mensaje: albertus
  sugerencia plantas acuario nuevo sergi34 2 2.297 24-04-2007, 09:02
Último mensaje: sergi34
  Donde comprar Plantas? Jordi Mateo 24 10.405 04-01-2006, 18:18
Último mensaje: David
  PLANTAS koko 1 1.660 30-12-2005, 21:33
Último mensaje: David
  plantas en sizoo lamiglas 3 2.226 29-10-2005, 20:33
Último mensaje: lamiglas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)