Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Ofrecimiento de killis
Como siempre se ofrecen killis, a partir de ahora exclusivamente a socios de la AAB, sin coste alguno.

A los no socios a 5,00.- la pareja.
Debemos recordar que este tipo de mensajes deben postearse en el área adecuada, Intercambios, compra y venta.

Por lo tanto lo movemos allí.
Hola,

El problema es que entonces nadie que no sea socio lo vera.. :confused: .

Saludos

Salva
Pero las normas son para todos.Rolleyes
Els no-socis ho veuen igual però el que no poden és iniciar-hi un tema ni respondre.

Confusedmiley20:
Aviam, el possar un preu als peixos per els no socis, es deu a que vaig tindre una mala experiència amb un indesitjable...., normalment prefereixo no cobrar.los, costen més de criar del que es pot cobrar.
Segueixo oferint Nothos.... si algú en vol.....
Hola a tots,

Tinc mascles sobrants de vàries espècies de Nothos, si algú està interessat que ho digui.

Cordialment,
hem podries enviar fotos de les especies que tens, m´agradaria anar-me introduin en els killis i tal com varen parlar dimcres anar engreixant algun de cara al sizzoo, si et sembla be diguem alguna cosa. tinc espai ara per engreisar alguns mascles oalgunes parelles.
Envien fotos si pots al correu
victoralsan@hotmail.com
salutacions
Soc una nulitat per les fotos. Podem fer una cosa, quedem un día, vens a les meves instal.lacions i t'endus les espècies que et pugui passar....

Cordialment, Big Grin

Pere

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Busco Killis para acuario exterior lanchone 0 2.461 29-08-2012, 23:51
Último mensaje: lanchone

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)