Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alevins per sorpresa.
Bones, aquesta migdia quan he arribat a casa, mirant l'aquari, m'he trobat amb unes coses diminutes de 2 o 3 mm. que s'amagaven darrera la flauta. Després de la sorpresa m'he fixat millor, es quasi transparent, té dos ulls i forma de peix! (Això es una cursilada). De moment n'he comtat quatre.

La meva sorpresa ve donada pel fet de que de moment mai m'havia plantejat criar res (ja sé que ho fan quan volen) i de que portem deu dies de molt d'estrès. Fa encara no dues setmanes que vaig buidar l'aquari per canviar el substrat, vaig afegir moltes pedres, plantes i tota la instal.lació de l'aigua nova. Els habitants es van passar quasi tres dies en una urna pelada de quaranta litres. Fa tres dies seguint els consells del Jaume vaig canviar les llums per les plantes. Ahir mateix vaig posar-hi quatre coves per a que s'amaguin els peixos petits i vaig afegir-hi dos menja-algues siamesos, per unes fulles d'anubia que començaven a tenir pinzells a les puntes. A més estic fent canvis parcials d'aigua (25%), ja que dilluns el Ph va arribar fins al 8.2. Les dades de l'aquari avui.
- Ph 7.8
- GH 6
- Nitrits i nitrats a 0
- 27º

I els habitants:
- 1 escalar
- 5cardenals
- 5 neons
- 7 borrachitos
- 8 kullys
- 3 ancistrus
- 1 botia
- dues parelles d'endler
- alguna gamba

Després de molta estona n'he pogut agafar un i posar-lo en una paridera, però els altres s'amaguen darrera el calentador i la flauta on no arribem ni jo ni l'escalar. Per cert, l'escalar després d'una temporada molt apàtic porta uns de dies molt feliç i animat, serà que ha berenat?
Intento agafar-los tots i posar-los a la paridera? o els deixo prosperar al tanc?
Els he posat una mica de micropan que hem van donar fa temps, i es quan he pogut agafar-ne un. Tenen possibilitats de tirar endavant? I per últim, qui en pot ser el responsable?

Moltes gràcies i perdó pel totxo.

Salut!
Jo aposto pels endler, felicitats. Possibilitats de tirar endavant, depen de la soret que tinguin amb la resta d'habitants posal¡s a la paridera i tindràs mes opcions. De vegades es normal que amb canvis molt grossos d'aigua s'animin els peixos a criar, per una baixada de temperatura per exemple. Ja ens aniras informant.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Parella Cobaltos amb Alevins oscar13s 14 7.056 13-01-2015, 19:39
Último mensaje: oscar13s
  Parella Altiespinosa amb Alevins oscar13s 7 4.109 03-11-2014, 00:37
Último mensaje: oscar13s
  Alevins de Bettas Carlos Samurai 4 2.907 11-12-2013, 16:38
Último mensaje: Carlos Samurai
  Alevins amb les plantes? Ricard 26 10.695 19-02-2013, 17:52
Último mensaje: Ricard
  Sorpresa ANB001 22 10.246 03-06-2009, 17:18
Último mensaje: ANB001
  Que fer amb els alevins? mariusmm 4 2.505 03-06-2008, 14:12
Último mensaje: quino69
  Gamba amb sorpresa. kongobulunga 13 6.560 18-01-2008, 16:39
Último mensaje: albertus
  Agassizi amb alevins Marc Martínez 8 4.359 18-04-2005, 01:43
Último mensaje: Edu O.
  Alevins al local de l’aab :) Aleix Llovet 1 1.871 13-05-2004, 00:43
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)