Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
l'aigua
Hola,

Se t'han reproduït els guppys alguna vegada? Si no, fes com jo, que ara per ciclar un aquari tinc 4 guppys però tots mascles, d'aquesta manera reproduirse segur que no, com a màxim podrien sortir gays Big Grin

Els neons agrairan estar en un grup d'entre uns 8 o 10 i un Ph 7 o una mica més baix. Segurament ara té una crisi d'identitat i es pensa que es un guppy Big Grin.

En qualsevol cas, fes analitzar l'aigua a alguna botiga de les de confiança, que et donguin els parámetres de Ph, Gh/Kh, nitrits i nitrats. Quan ho tinguis actualitza el post i discutim les millors solucions Wink.

Sobre suplements vitamínics per a cargols...doncs, no són el meu fort així que no puc aconsellar-te. En qualsevol cas, no crec que el tema de la closca del cargol sigui per un Ph massa àcid ja que si no vaig errat tindrás un Ph 7,5 o 8 segurament.

Sóc de Barcelona així que a Manlleu no et puc aconsellar cap botiga, si véns per Barcelona, a qualsevol de les que tens a l'apartat de botigues de la web t'atendran perfectament.

Bon Nadal a tothom!

AlwaysTB
Hola,

Els guppys se'm reprodueixen CONTINUAMENT !!! Amés, tots són relacions incestuoses entre germans :eek: Havia pensat posar algun mascle nou, per renovar sang.
Portaré a analitzar l'aigua la setmana que vé. Aquests dies els he de tenir una mica abandonats amb tantes festes i coses...
Gràcies pels consells Smile Ja et diré com està tot.

Laura

AlwaysTB escribió:Hola,

Se t'han reproduït els guppys alguna vegada? Si no, fes com jo, que ara per ciclar un aquari tinc 4 guppys però tots mascles, d'aquesta manera reproduirse segur que no, com a màxim podrien sortir gays Big Grin

Els neons agrairan estar en un grup d'entre uns 8 o 10 i un Ph 7 o una mica més baix. Segurament ara té una crisi d'identitat i es pensa que es un guppy Big Grin.

En qualsevol cas, fes analitzar l'aigua a alguna botiga de les de confiança, que et donguin els parámetres de Ph, Gh/Kh, nitrits i nitrats. Quan ho tinguis actualitza el post i discutim les millors solucions Wink.

Sobre suplements vitamínics per a cargols...doncs, no són el meu fort així que no puc aconsellar-te. En qualsevol cas, no crec que el tema de la closca del cargol sigui per un Ph massa àcid ja que si no vaig errat tindrás un Ph 7,5 o 8 segurament.

Sóc de Barcelona així que a Manlleu no et puc aconsellar cap botiga, si véns per Barcelona, a qualsevol de les que tens a l'apartat de botigues de la web t'atendran perfectament.

Bon Nadal a tothom!

AlwaysTB
Jajajaja!!

Els teus guppys són uns viciosos!!

Si se't reprodueixen és senyal de que els parámetres de l'aigua i el tracte que els dones és prou bo, almenys per als teus en concret. Si vols afegir un mascle nou podem fer un intercanvi, encara que potser el teu mascle es sent sol al meu aquari amb només altres mascles Big Grin

Quedem a l'espera doncs dels anàlisi de l'aigua.
AlwaysTB
Ei Laura, has pogut fer analitzar l'aigua?

Has fet alguna modificació?
AlwaysTB

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aigua blanquinosa enjordi 4 1.474 02-01-2018, 11:13
Último mensaje: Carlos Samurai
  Arrel red moor i aigua cristalina TRONERA 7 3.744 28-04-2015, 09:25
  Química del aigua (conductivitat electrica i duresa) TRONERA 9 4.826 18-04-2015, 06:12
Último mensaje: TRONERA
  Bactèries i canvis d´aigua TRONERA 2 1.810 17-04-2015, 11:33
  Aigua tèrbola Davidsc 8 3.865 15-03-2014, 01:28
Último mensaje: Davidsc
  Acondicionador aigua ze474 9 3.510 11-03-2014, 10:32
Último mensaje: ze474
  Canvis d'aigua ze474 2 1.721 01-03-2014, 14:01
Último mensaje: manutremo
  Parámetres aigua per Ramirezi ze474 8 2.975 25-02-2014, 18:21
Último mensaje: ze474
  Aigua ze474 7 3.888 03-06-2013, 10:55
Último mensaje: k_orta
  Proliferació d´algues i corrent d´aigua. TRONERA 3 2.076 07-04-2013, 20:16
Último mensaje: MIJABA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)