Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guppies Caníbales? Suceso paranormal?
Hola,

Entre el 28 de desembre i el 2 de gener vaig ser fora. Vaig deixar les claus a una persona perquè passés a alimentar els 4 guppies que ara mateix tinc en un Rena de 60 litres cada dos dies [el 30 i el 1].

El segon dia que hi va anar em truca tota sorpresa/esgarrifada dient-me que 2 dels guppies, un tuxedo i un snakeskin groc, havien literalment desaparescut, mentre que els altres dos estaven perfectament: un tuxedo blau i un tuxedo.

Des de que vaig arribar el dia 2 he revisat cada centímetre del aquari i no n'hi ha ni rastre, ni cos, ni espina ni res.

M'extranya moltissim ja que no tinc més habitants que els 4 guppies que hi havien i dos o tres cargolets que els encanta menjar-se les higrophyla [Lymnaea Stagnalis] que quasi he erradicat.

¿Es possible que dos guppies i dos o tres Lymnea es cruspeixin sense deixar ni rastre dos guppies en 48hr?

Alguna teoria respecte de la desparició?

Em sento absolutament ridícul....:confused:

[Si alguien no entiende el catalán que lo diga y le traduciré el post].
AlwaysTB
Misteri resolt.Cool

Millor que no sapigueu la resolució del cas.

Podeu tancar/borrar el fil. Millor Borrarlo ja que tampoc és que aporti molta informació a qui el pugui llegir.Big Grin
AlwaysTB
AlwaysTB escribió:¿Es possible que dos guppies i dos o tres Lymnea es cruspeixin sense deixar ni rastre dos guppies en 48hr?
Bueno ja he llegit q has resolt el misteri, però crec q sí q es possible, tot i q algun rastre si q deixaríen.
No te sientas ridículo, cuando uno de va de vacaciones los expedientes x se multiplican de forma exponencial.

A mi una vez me desaparecieron 600 litros de agua marina y nadie había hecho nada.Big Grin
Protesto!

Historias asi ... no vale dejarlas a medias XD

Mi apuesta es guppys en el suelo i agua marina evaporada

Saludos y hagan juego señores ;P
No pensava que anés a aixecar tanta expectació el fil.

Després de resoldre el misteri encara em sento més inútil si cap, així que per ara no us aclariré el que ha passat.

Pel que fa a 600 litres d'aigua marina...evaporació? Esquerda al aquari? Mal filtratge i pèrdues?
AlwaysTB
Noooo Always, dinos qué es lo que pasó. jejej ¿Estaban escondidos en el filtro???
Bueno, a mi alguna vez cuando se me ha muerto un guppy, los otros empiezan a comérselo y si no lo saco rápido seguro que no dejarían ni rastro.
Venga, venga no te sientas ridículo y explica el final de la historia.

Un saludo.
90 l (1 Globus, 1 Tigre naranja, 2 barbos cereza, 6 neones, 3 Mollys balón, 4 guppys machos, 3 guppys hembras).
¿ Habéis visto la pelicula "Gigoló"?.

Pues fue algo parecido por parte del cuidador aunque esa vez no pudo tirar el acuario al suelo.Big GrinBig Grin.

En fin, ver para creer...

Si Always nos cuenta el misterio de sus guppies yo os cuento dónde acabaron esos 600 litros y el cuidador.
Hola,

Perdoneu que no us hagi actualitzat aquest post fins avui.

Realment l'únic que us confirmaré és que els encarregats de la investigació han trobat els cossos sense vida dels guppies desapareguts i per ara la resta de detalls queden sota secret de sumari.

Us informaré del que pugui quan pugui.
AlwaysTB
No tens perquè avergonyir-te, tots hem comèd errors, i encara més, quan entre mans tenim éssers vius. Al meu parer és simplement impossible fer-ho tot perfecte en aquest cas, estic totalment segur de que tots els usuaris podríen comentar alguna que altre desgràcia, alguns no ho fan per vergonya, i altres perquè no li donen importància. Però que coi! som una colla de cotilles i cada dia entrem a aquest tema per veure si ho has explicat!Big Grin

Vinga home! que no passa res! imagino que devies haver saltat no? conec gent que li ha passat amb marí, que per a la butxaca, encara fa més mal perdre un peix....

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquariofila&WIN: Aposta que va passar amb els meus Guppies! AlwaysTB 18 6.251 19-01-2009, 22:18
Último mensaje: Petxinot
  Femelles guppies que naden verticals Robert Viroles 7 3.545 08-08-2008, 19:57
Último mensaje: Petxinot
  Sobre Guppies. Ferry 0 1.134 09-04-2007, 22:28
Último mensaje: Ferry

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)