Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sistemes CO2: dubtes
Quant us dura una recàrrega de 500gr per exemple?

Realment es nota el fet de tenir un sistema CO2?Són visibles els efectes?

Compensa els 100 i pico euros que costen els sistemes d'Eheim o JBL?

Quin sistema recomanaríeu i a partir de quin tamany d'aquari? Entenc que té molt més sentit en un aquari tipus holandès on les plantes són les protagonistes, però m'agraden els aquaris ben plantats.

És complicat de mantenir/dosificar el sistema?
AlwaysTB
Algú que tingui muntat un sistema de CO2 pot intentar aclarir-me els dubtes?
AlwaysTB
Ningú dels que esteu registrats té muntat un sistema d'abonat amb CO2 i pot iluminar-me amb el seu coneixement?
AlwaysTB
Bona tarda, avui veient com están les plantes del aquari, he decisit montar un equip de CO2, format per l´ampolla de CO2 d, Una valvula electrónica de Aqua medic i un reactor de pressició de la marca SERA, he intentat que em sortis el més econòmic possibe, el tema es que el tinc tot instal.lat i em costa moltíssim que em surti 1 gota cada tres segons, o em surtem moltíssimes o 1 cada segón, sabeu perque pots ser, ja ho intento tot, pero mes imposible,

¿em podrieu ajudar??,

gracies,
Danif escribió:Bona tarda, avui veient com están les plantes del aquari, he decisit montar un equip de CO2, format per l´ampolla de CO2 d, Una valvula electrónica de Aqua medic i un reactor de pressició de la marca SERA, he intentat que em sortis el més econòmic possibe, el tema es que el tinc tot instal.lat i em costa moltíssim que em surti 1 gota cada tres segons, o em surtem moltíssimes o 1 cada segón, sabeu perque pots ser, ja ho intento tot, pero mes imposible,

¿em podrieu ajudar??,

gracies,

Jo crec que es un tema de la valvula d'agulla, en tens al manometre?Jo tinc dos apqrells de CO2 un amb una valvukla integrada al manometre i amb la electrovalvula q es d'Azoo i es fatal en quan a regular la dosificació (poc precís) i un que vaig copmprar a Sirocco que te la valvula d'agulla independent i em va molt bé. Per cert Danif si vols seguir amb el tema obre un nou missatge per no liarla amb l'altra pregunta.

Per a AlwaysTB
Cita:Quant us dura una recàrrega de 500gr per exemple?

Ara no sabría que dirte potser un mes la de 2KG. el consell es que quan mes gran et capiga la ampolla millor perque la recarrega costa practicament el mateix i opbviament una de 2KG dura 4 cops mes.

Cita:Realment es nota el fet de tenir un sistema CO2?Són visibles els efectes

Si, sens dubte l'abonament carbonic es essencial per la mahjoria de les plantes (la majoria) si vols mantenir anubies i musgo, ceratophylum, egeria densa,... o podrás fer sense problemes sense CO2 pero es nota molt.

Cita:Compensa els 100 i pico euros que costen els sistemes d'Eheim o JBL?

Quins sistemes son? jo recordo el de JBL amb ampolla desechable, un rollo. Els de eheim no se quin es pero jo aqui no aniria a marques per res. Mira :http://sirocco.es/_producte/_catalogo/co2.pdf Es sirocco un equip guay el complet P2 195,12e es mes car que altres invents que acaben no servint per res i ho tires mal final (la pistola la electrolisis... crec que no chuten gaire be). També el pots fer casola amb llevadura pero no tinc experiencia,busca al google i trobaras molta info sobre sistemes casolans.

Cita:Quin sistema recomanaríeu i a partir de quin tamany d'aquari? Entenc que té molt més sentit en un aquari tipus holandès on les plantes són les protagonistes, però m'agraden els aquaris ben plantats.

Jo si vols un acuari ben plantat recomanaria sistema de Co2 d'ampolla, pos tu les característiques del que vols fer i et podem recomanar tamanys i altres coses com per exemple reactors... i eevidenment el pressupost que es un factor molt important.

Cita:És complicat de mantenir/dosificar el sistema?

Amb els d'ampolla un cop agafat el truc inicial no ho es gens tans sols cambiar l'ampolla cquan es buida i conectarlo al temporitzador de la llum perque no proporcioni Co2 de nit.

Links interessants:

http://www.aquanovel.com/dioxido.htm

http://aquagarden.iespana.es/ ---> li dones a CO2 al menu de la esquerra

Sonm dos links introductoris pel mon de les plantes pero qcrec que et poden anar bé.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sistemes d'il·luminació i necessitats lumíniques AlwaysTB 4 4.340 21-01-2009, 17:09
Último mensaje: quino69
  Dubtes sobre Sulf Mg i K Josep Triginer 4 3.571 03-05-2006, 12:47
Último mensaje: Josep Triginer

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)