Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
presentació i 2 preguntes
No te preocupes por decirlo. El problema existe y hay que solucionarlo, pero si no se comunica es más dificil detectarlo.Wink

Bienvenido de nuevo.
Parlem-ho el proper dimecres 14/01/2009 o el divendres 16/01/2009 durant el sopar.

Suposo que no és necessari aclarir que qualsevol crítica és totalment constructiva i amb ganes de participar perquè no tornín a passar aquestes situacions.
AlwaysTB
Ara ja no només sou socis sinó que també ho posa Wink

Benvinguts a la familia Big Grin Big Grin
Big GrinBig Grin Vaig notar-ho ahir i em vaig alegrar al veure-ho. El tema carnets com funciona?

Per cert, és possible que el màxim de missatges privats que podem guardar hagi passat de 50 a 20?
AlwaysTB
Hola Tofol,

Llàstima que ara no tingui Aphyosemions. Si t'interessen per les teves bateries, et puc passar peixos del gènere Nothobranchius -son bastant més difícils, ja que son estacionals-

CordialmentBig Grin
Lo de estacionals em preocupa entre cometes.

He llegit tot lo que he trobat en castellà i alguna cosa en anglés.

M'ha semblat entendre que els Notho exigeixen una especial atenció, que segurament no els podré dedicar: estacionals, l'aigua, els fongs, temperatures, el menjar... Molt guapos però molt especials, i no em vull estabellar així d'entrada.

Els Aphyo semblen més tolerants per començar.

Tot i així, arrivat el moment ( d'aquí a 1 mes aprox.) posaré a prova la teva amabilitat, i et demaré supervisió de les meves idees.

Gràcies per adelantat Big Grin.

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Presentació Danut 10 3.179 17-01-2011, 16:55
Último mensaje: Jaume71
  Presentació i ajuda dragonwarrior83 3 1.756 15-08-2008, 13:17
Último mensaje: Petxinot
  Presentació aquari gatxan 15 4.375 22-02-2006, 02:58
Último mensaje: Carlos Naise
  Algunes preguntes... Enric Pamies 3 1.873 04-02-2006, 13:33
Último mensaje: Alberto Maceda
  Preguntes Enric Pamies 4 2.020 23-01-2006, 16:37
Último mensaje: Xavi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)