Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silenci
Algú sap com silenciar totalment el compresor d'aire ?.
Tinc un petit tanc de 15 l. a sobre del meu escriptori per a funcions diverses, i no vull sentir el compresor(Rena50). També em transmet vibracions per tot el taulell, tot i que el tinc a sobre d'una esponja (curiós això de les vibracions).
Pel tema de les vibracions he pensat de posar-lo dintre una capsa, penjant d'uns elàstics.
Pel tema del soroll he llegit algo respecte a materials aïllants i materials absorvents.
Materials aïllants: rebutjen, reflecteixen el so.
Materials absorvents: l'ona de so queda destruida dintre.
Crec haver-ho entès bé.

M'interessa saber de materials absorvents que tinguem normalment per casa, no vull recorrer tota Barcelona buscant "fibra de roca".

Amb aquest material, roba, suro, cartró, o el que m'aconselleu, embolicaré el compresor.

Grace mile.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)