Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Encuesta: Aquariofila&WIN: Aposta que va passar amb els meus Guppies!
Esta encuesta esta cerrada.
Van saltar fóra.
36.84%
7 36.84%
Es colen en el filtre (kuhlis, Ancistrus y peces pequeños).
21.05%
4 21.05%
Se'ls han menjat els companys un cop morts.
10.53%
2 10.53%
Se'ls han menjat les gambes.
0%
0 0%
Se'ls han menjat els cargols.
0%
0 0%
Se'ls han menjat els anteriors en la combinació que els tinguis.
21.05%
4 21.05%
Els restos mortals han estat absorbits pel filtre sense deixar rastre.
10.53%
2 10.53%
Total 19 voto(s) 100%
* Ya has votado en esta opción. [Mostrar resultados]

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquariofila&WIN: Aposta que va passar amb els meus Guppies!
Ei que ja són 15 els que han votat!

Vinga, animeu-vos els que encara no ho hagueu fet Big Grin
AlwaysTB
Bé, estic en disposició d'anunciar-vos les causes de la mort de 3 dels meus guppies.

Els guppies van morir al colar-se al filtre.

Enhorabona al Coreman i al tofol per haver encertat.

Podem deixar passar un parell de dies per tal que pogueu fer els comentaris oportuns i després tancar el post.
AlwaysTB
Joder, tanta intriga només per dir que els peixos es van colar pel filtre? collons XDXD

Tu has vingut a l'AAb per acreixentar el morvo d la gent i després tirarnos-ho tot a terra.

Va, ara diguem la veritat, santa claus són els pares i els reis també. jajajajaja Big Grin

Ja et vai dir que no seria tan greu home, segur que no ets el primer a qui li ha passat. Wink
albertus escribió:segur que no ets el primer a qui li ha passat.

Doncs precisament per aquest motiu és que vaig triar la meva opció. Per això i per algo així com "quina vergonya" que va dir Always.

Què és allò que a tothom ens ha passat i que ens fa vergonya dir-ho?
- Que em perdut un peix per no posar la reixeta del tub d'entrada del filtre.
Això o que....
- Tinc una explosió d'algues per falta de neteja.:o

I com que la segona no ve al cas, doncs havia de ser la primera.
Elemental querido Jackson Smile

I com que sí ve al cas...
Algun cop s'ha fet una esquesta respecte a lo més curiós que se us hagi colat pel filtre?

A mi hem va passar que no vaig posar la maleïda reixeta i un pomacea es va quedar allà enganxat. Amb la succió no podia sortir, i amb la closca no podia acabar de passar. Va quedar fet caldo i no va sobreviure gaires més dies. Descansi en pau.

Apa

P.D. Cedeixo el meu premi a la Associació per a la autodefensa de les Betta Splendens femella (hem sembla que fomenta l'aprenentatge de Taekwondo entre les seves associades)
En el fons tot és culpa del Topgon, que em va deixar que m'endugués el filtre sense els accessoris adequats...Big GrinBig GrinBig Grin

Sort del comando nocturn que vam improvitzar el divendres per a traslladar els accessoris i la urna, gràcies de nou als membres del comando "Urna Nocturna", la operació va ser tot un èxit.
AlwaysTB
Oño, he votado sin actualizar la página y luego he visto que ya estaba desvelado el caso polstergeist
¡Tú sí que sabes!Big Grin
AlwaysTB
AJJAJAJAJAAJAJ

Al Comando Urna Nocturna lo vi pasar por delante de mi casa, haciendo la ola, en plena mision XD

que ya es casualidad XD

Saludoooos
Si es que las chivas siempre tiran al monte. Big Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ajuda Urgent: Els meus Ramirezzi han posat ous! AlwaysTB 22 6.906 25-02-2009, 12:50
Último mensaje: AlwaysTB
  Guppies Caníbales? Suceso paranormal? AlwaysTB 11 4.855 11-01-2009, 17:54
Último mensaje: AlwaysTB
  Femelles guppies que naden verticals Robert Viroles 7 3.782 08-08-2008, 19:57
Último mensaje: Petxinot
  Sobre Guppies. Ferry 0 1.198 09-04-2007, 22:28
Último mensaje: Ferry
  Algú em pot passar una "cepa" de grindal? laubcn 4 2.503 26-01-2007, 00:28
Último mensaje: David

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)