18-01-2009, 01:37
Home, hi ha gent d'aquí que sempre en té....de sobra ja no ho se!
Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Propostes per a nano aquari de 10L?
|
18-01-2009, 01:37
Home, hi ha gent d'aquí que sempre en té....de sobra ja no ho se!
26-01-2009, 17:53
Bé, finalment l'aquari de 10 litres ja porta uns 10 dies funcionant, sense problemes.
Ingredients: Aquari de 10 litres Mini filtre Resun; qmax: 200l/h, consum: 5W [L'eficiència brilla per la seva absència, ja que és el mateix consum que el Eheim 2213 que tinc al 98litres] Peça de manglar JBL en forma de L 1 capsa de Molsa de Java Tropica 5 Celestichtys marginatus [Dels que segur que un és mascle] 1 Caridina multidentata [Gentilesa de l'albertus] Aigua de l'aixeta de Barcelona amb Aquatan i Nitrivec. Alimentació: papilla, granulat i "escamas". Màxim 2 cops per semana. Canvi d'aigua del 20% semanal amb aigua de l'aixeta. Podeu fer les preguntes, comentaris o aportacions que creieu convenients.
AlwaysTB
26-01-2009, 18:38
Home, les multidentata, t'anirán millor al gran, ja que si fots un grupet, veurás que a vegades van juntes (a mi em passa amb les meves) i com et vai dir et deixaràn la molsa impoluta, que se que t'interessa.
26-01-2009, 18:58
El gran té ara els paràmetres d'aigua següents:
gH = 7º dgH kH = 5º dkH NO2 = 0,0 mg/l El pH no el puc revisar perquè no tinc test de pH. Creus que la hi puc posar avui mateix? Encara que sigui sola? A tu t'han criat les multidentata?
AlwaysTB
30-01-2009, 06:03
Hola Always
Una bona noticia, he trobat un peixet, de dos o tres milimetres, nedant a la peixera del costat d`on viuen les galaxy. No se com, pero ha atravessat la mitja i s`ha salvat ell solet. El diumenge quan ma va semblar veure com les galaxy sa jalaban un peixet ... no alucinaba XD Fixat si les femelles es refreguen pels puestus ... pq ou no n`he vist ni un XD Sort amb les teves ![]() y posa afotitos ;P Que content que estic ![]()
30-01-2009, 17:48
Ja m'hi fixaré però tal com està decorat el 48 litres [on tinc les rasboras fins que el 10l passi el pet de nitrits] dificilment els veuré. A banda dubto de que amb un Guppy, 4 Botia Payaso, 3 Crosocheilus y 5 Rasboras en sobrevisqui algún. Serà com el desembarco de Normandia a Salvar al Soldado Ryan
![]() En qualsevol cas, us dec fotos del "antes" i el "después" de la Glossostigma, la nova decoració del 98 litres amb l'arrel gentilesa del Marcos [Gracias de nuevo ![]() Aquest cap de setmana a veure si acabo amb la Glossostigma [aunténtica feina de "chinos" plantar-la bé] i us passo fotos.
AlwaysTB
|
« Tema anterior | Tema siguiente »
|
Posibles temas similares... | |||||
Tema | Autor | Respuestas | Vistas | Último mensaje | |
Aquari asiàtic | jordicm | 6 | 7.136 |
22-01-2008, 19:28 Último mensaje: TopGon |
|
Nou aquari: tanganika | mariusmm | 42 | 34.331 |
09-07-2007, 22:59 Último mensaje: Aldo Fernández |
|