Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
muntatge aquari
Si el que necessitaben era companyia! Wink jo més cardúmen... no sé pensa abans que és el que vols tenir visualitza el numero de peixos en el espai que tens , dos cardúmens... no se jo... i quan tinguin gana ja menjaran tu.. poden estar 10 dies sense menjar que no els hi passa res, no t´amoinis, poc a poc i bona lletra, i com diu el compi no et compliquis.
Damaris3 escribió:.........ara tinc Gh 12, Ph 7,
........ i em dona Gh 0, Kh 5 i Ph 6,5-7.
.........la setmana que ve faig el sifonat
.........treient el 20% i afegint de nou el 20% amb bareja 50 i 50 oi?
.........però a les botigues no els trobo, hi solen haver els més comercialitzats!

- Això del Gh 12 no ho entenc. Vols dir que a base de pastilles has pujat de 0 a 12? No importa, amb els canvis ja tornará al seu nivell.
- Veus? Doncs aquesta aigua ja está molt bé pels amazónics, i per molts altres.
- Un sifonat a la setmana és un bon costum, encara que de moment no tindràs gran cosa a sifonar.
- no cal que facis canvi d'aigua fins que no pujin els nitrats.
- hi ha peixos que viuen molts anys, mira els que t'agraden i puguis mantenir en bones condicions, i ja els trobaras. Vull dir que no agafis un peix que no t'acaba de fer el pes perquè desprès l'hauras de cuidar cada dia. Els compis del foro coneixen molt bé el mercat. Quan ho tinguis clar obre un altre fil preguntant pel peix en concret i ja veuras com el trobem entre tots. Hi ha botigues que te'ls portaran per encarrec, algunes fins i tot per correu. Pasa que no poden tenir totes les espécies, però estan en contacte amb majoristes que si les poden aconseguir.

Salutacions

P.D. dues cosetes mes
- amb la teva aigua no pots tenir cargols ni gambetes. No et preocupis. Més endavant ja et faras un gambari. Jo tinc un a costat de la pantalla de l'ordinador.
- quan posis plantes les hauras d'abonar. Mes coses per llegir :o ho sento. Smile
moltes gràcies nois!!!
si si, la veritat és que entre els articles d'internet, els llibres de la biblioteca i els vostres consells, m'estic documentant a saco! en una setmana he après mooooltes coses, les que feia malament, les que hauré de fer properarment . . . en fi, que m'estic enganxant molt, per dir-vos que ja començo a mirar més espais de casa que siguin adients per futurs habitants jejejeje ei, però més endavant, que si una cosa estic aprenent és a ser pacient.

doncs res, això que gràcies de nou i ja us tindré informats!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 5.530 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 1.892 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 9.761 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 3.288 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 4.884 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 2.811 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 13.500 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 1.712 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 3.848 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  aquari a tres cares eularidelescols 11 4.851 12-05-2013, 12:34
Último mensaje: eularidelescols

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)