Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mierda
Mal dia, ayer puse a las japonicas en el acuario de la filtradora para que limpiaran el musgo... la filtradora era un poco mas grande que las japonicas ... esta mañana le habian roto los plumeros y estaba muerta del susto...

Moraleja ... lo mas grande que puede estar con una filtradora es una cherry... llevaba meses dandole de comer con una jeringuilla y un tubo... que cabreo llevo ...
Algo raro pasa en tu casa que a las gambas se les alteran los chacras... Big Grin

Cherrys verdes racistas contra las cherrys rojas, japonicas anti molucensis...

Seguro que por tu casa no pasa un meridiano o algo?
JAJAJAJ si... un punto telurico...

Daba una pena encajada de culo en un rincon con cara de susto y los plumeros como dislocados ...

Lo mas triste es que saque las japonicas de alli hace dias pq veia q empezaban a acosarla mucho ... pero despues de podar el musgo... una noche para limpiar y peinarlo... y van y se cepillan a mi preferida...
jejejej

A mi me ha pasado algo parecido con una Tylomelania. Los caracoles manzana que no atacan a las plantas se han liado a bocaos con su concha y la han dejado como un queso de gruyer. :S

Pobretica mía! :mad:
Osti nano!
I si et posesis un grupet en algún que només hi tinguis cherrys? com per exemple el de la esquerre de tot, aquell que tenia la cherry que em molava tant. Ara a hobby peix tenen bastantes. I a aquapasión tenen unes gabonensis precioses, però a 25 euros, no se si es car o és barato....mai he mirat el preu d'aquest animal excepte en aquest cas.
Noi, estem igual amb les morts. Divendres vaig comprar una Tateurdina que semblava femella, oerò estava realment prima. va començar a menjar, i avui la he trobat morta.
way :O Se t'ha mort? que raro, no fei apinta de estar xunga.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)