Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tancs complementaris
avui aniré a buscar companyia pel cardúmen de rodostomus, que estan molt solets. uns dels peixos que em feien gràcie eren els ramirezzis, que ja en tinc uns d'ullats, a veure si encara hi són.
aleshores, avançant-me una mica al que pugui passar, però sobretot tenint en compte l'experiència de l'Always (bé, i també per curiositat), em surten preguntes sobre els tancs complementaris.
siguin de quarentena o per postes, o inclus altres supòsits. si són situacions tipu aquestes, que no pots preveure (a no sé que estiguis buscant la posta), no pots tenir el tanc ciclat. és a dir, treus els peixos o els ous del comunitari i els poses al tanc, però aquest només té Gh, Ph, Th, No2 i No3 correctes. al no estar ciclat, no se't mouen els paràmetres a curt termini?
Pel que jo tinc entès, un tanc de reproducció requereix canvis d'aigua freqüents per tal de garantir unes condicions d'aigua òptimes ja que els alevins són molt sensibles a nitrits, nitrats etc. de forma que, estar ciclat o no influiria bastant menys que, per exemple, la quantitat de menjar que hi posis. La concentració de "porquería" que poden generar els alevins en 10 litres diria que és ben minsa comparat amb l'excés de menjar que pugui provocar un mateix.

L'altre dia comentava amb l'albertus de tenir preparat un transportin amb un airejador per a postes.

Potser seria interessant fer una mini guia sobre els temes següents:

-Tancs complementaris, com bé dius tu.

-Medicaments que pot ser útil tenir molt a mà i formes d'administrarlos, avantatges i inconvenients del seu ús.
AlwaysTB

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)