Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buscando electroválvula

Holas!,

me estoy montando un controlador para regular el funcionamiento del equipo de ósmosis y solo me queda comprar la electroválvula que cierre el paso del agua.

Alguien ha utilizado o sabe de algún tipo que funcione con tubos pequeños (los q lleban los equipos), 6mm exteriores y 4 mm iteriores.

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Jo vaig comprar una electrovalvula de jardineria de 1 polsada i la vaig adaptar a 3/4 per a l'entrada d'aigua de l'aixeta. Tot aixo junt amb un interruptor de nivell que talla la corrent de l'electrovalvula quan el dipòsit està ple.

Importantíssim: L'aigua s'ha de tallar a l'entrada de l'equip. Ni pensis en tallarla al final.

Ja hem miraré la possibilitat de montar aquest sistema amb l'electoválvula de jardineria.

Com d'accessoris per a rec automàtic n'hi ha molts segurament conectaré l'electrovàlvula a un d'aquests tubs fins de reg per goteix q entri directament en l'equip d'ósmosis.

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
quan ho tinguis tot fet jam diras com ho has fet... que el diposit de 60 litres de la bateria ja m'ha sobreeixit més d'una vegada Confusedmiley17:

Salut!!!
No entenc com us la jugueu tant..............amb 30? teniu electrovalvula + interruptor de nivell.........Confusedmiley17:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)