Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
comportaments normals?
bones gent!
he observat diferents comportament que m'haurieu d'ajudar a desxifrar. si són normals, o no, com corregir-los etc. us explico:
- els escalars s'estan menjant la cabomba que dóna gust. és gana? nervis? falta d'aliment vegetal? la vaig plantar ahir i en 2 dies no en quedarà ni una engruna.

- els rodostomus intimiden els escalars. he llegit força cops que els escalars són territorials, per tant si algú amenaça a algú, serien ells als rodostomus, no? doncs a casa meva és al revés. he de dir que els escalars els he posat quan feia un mes que hi havia els rodostomus.

- i finalment, la cory panda, que de tant en tant es col·loca en alguna branca de la cabomba, i s'hi està estones llargues, sembla morta o dèbil però no ho està, pq menja i nada amunt i a vall.

i una última pregunta, a molts articles i informacions de la xarxa, diu que el dimorfisme sexual dels escalars és moooolt i molt difícil d'observar, els que n'hagueu tingut, no sabeu cap truquillo per observar-ho?
Com van els peixos? Estan mes normals ja? Smile

He buscat el dimorfisme sexual del escalars i tampoc ho veig gens clar ... potser el Coreman que els esta criant potser sabria... http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=2873

Sort
bones!!
si si, gràcies per preguntar. de moment sembla que es van interelacionant. els rodostomus ja no persegueixen tan els escalars, que eren els nouvinguts. suposo que ho ja s'han acostumat o és que ho feien per jugar.

el tema de menjar-se les plantes, també sembla que està una mica més "controlat". suposava que debia ser falta d'aliment vegetal i ara complemento amb spirulina.
a part, el de la botiga m'ha recomanat anar variant l'aliment, i a part d'escames ara els dono menjar granulat. properament introduiré larva de mosquit vermell. com ho veieu?

una altre tema, l'aigua que surt de l'aixeta té el ph una mica alt. la d'osmosi el té una mica més baix, però no massa, total que amb els canvis d'aigua, ja he provat de fer vàries convinacions i no hi ha manera, sempre he d'acabar afegint líquid per baixar-lo. tinc un de la marca API (aquarium pharmaceuticals) però no hi ha manera. amb les dosis que em diu l'envàs no l'encerto i n'hi he de posar més. què farieu? o és qüestió de canviar de producte?

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)