Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Babaulti con Red Cherry
Les meves igual, de tot menys blabes.....

Inclus una es d'un color marró tirant a vermell...crec que és un híbrid de babauti amb heteropoda red cherry....
Crec que no es poden creuar babaulti i heteropoda

http://www.soloinvertebrados.es/index.php?pid=2

[Imagen: tabla.JPG]
Mireu com estan les Babaulti d´en Pere que en teoria eran blaves... [IMG][Imagen: babaultiiweb.jpg][/IMG] Qué en penseu? Hi ha una que porta tot d´ous de color negre casi... a veure si la pillo... de quin color sortiran??

Salutacions!

Héctor.
Azules, azules no llegan a ser, pero es cierto que cuando las fotografías aparecen indicios de color:

[Imagen: IMG_15010906200044IMG_1501.jpg]

Yo tenía una hembra con la franja dorsal como la tuya, Hector. Pero solamente en la hembra, la primera foto es de una hembra o un macho?

Imagino que la coloración de las crias será idéntica a las adultas

Saludos.
Un dia que pasis per casa t`endus les meves dues blaves... crec q son femelles... si a casa teva sa queden preñades... sera que son babauti XD
OOOeeeeeeeeee FET!!!!! m´ho apuntu el dilluns ja pots fer el pac Wink))
El Gonzalo en té una del mateix color que la teva Héctor...
Diu que les babaulti canvien molt de color, jo en tinc de verdes u de moment estan molt verdes ja posare fotos son molt chules.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
MAAAARC Posa fotus jaaaa! les volem veure verdes! Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Red cherry, endlers y guppis sortiruiz 4 2.346 14-01-2011, 01:56
Último mensaje: sortiruiz
  Red Cherry Cravich 1 1.563 10-07-2009, 22:11
Último mensaje: Marc Martínez
  Són valentes les red cherry! Jaume71 0 1.420 27-06-2008, 01:47
Último mensaje: Jaume71
  red cherry, por fin!! sergi34 4 2.604 22-05-2007, 23:09
Último mensaje: Tears of Guppys

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)