Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Babaulti con Red Cherry
Hem va passar unes 5 babaulti blabes el Pere i estic flipant, al posar-les en el acuari de les cherry vermelles s´han tornat grisas marronaceas ja pujaré una foto, molestarse no es molestan , no veig que siguin gaire territorials unes amb les altres més be tot el contrari, es passan unes per sobre de les altres i no passa res pero blabes no ho son...Estan confundidas como Dinio?
Hola hector

Posa un parell de fotillos de aprop, que les vull comparar amb les dues gambas blaves que m`he dut ;P

Hi habia una taula d`hibridacio de gambes... la busco y la poso XD
Jo per si de cas no barejaria. Wink
A veure ja se que barrejar no és lo ideal , però no tinc més acuaris, i he vist de gent que en té més de 4 espècies diferents en un mateix gambari i criant... aixi que tampoc crec que s´hagi de ser tan purista... cert és que poder no gaudeixen del seu millor color... Toni posaré les fotos en quan tingui el photoshop actiu que m´he volgut posar el 4 i ara de moment no tinc cap.
[IMG][Imagen: th_01406_Babaulti2_122_402lo.jpg][/IMG]Blava si si .... No riguis ehhh Toni que he vist les teves i molan un OU!
Merci hector

Ma temo que les gambetes que vai comprar pensant q eren heteropodas blaves va a ser q son babauti.... aiiins, si en lloc de gambita pequeña habessin dut el seu nom...
bueno a mi me ha pasado lo mismo con otro color. Big Grin Sé loq ue sientes! Big Grin
Mis babaulti azules, son de todo menos azules. xD
Esta a ratos es hasta negra... pero babauti... nu se aun

[Imagen: Imagen114-1.jpg]

[Imagen: Imagen154-1.jpg]

[Imagen: Imagen129-1.jpg]

Ni con nitidez y aclarado by picassa salen decentes XD
Aques és el rostrum de la meva babaulti , sembla que algo de blau te[IMG][Imagen: Babaulti8rostrumweb.jpg][/IMG], però poc. Les teves m´encantan Toni!

Héctor.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Red cherry, endlers y guppis sortiruiz 4 2.343 14-01-2011, 01:56
Último mensaje: sortiruiz
  Red Cherry Cravich 1 1.558 10-07-2009, 22:11
Último mensaje: Marc Martínez
  Són valentes les red cherry! Jaume71 0 1.418 27-06-2008, 01:47
Último mensaje: Jaume71
  red cherry, por fin!! sergi34 4 2.603 22-05-2007, 23:09
Último mensaje: Tears of Guppys

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)